K met P
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ja, waarom passen die dingen nooit...dit is een filosofische vraag die ons leidt tot kwaliteitsdenken, en waarom is een klant bereid om een bepaalde som geld neer te leggen voor ding wat nooit hetzelfde is. Dat is omdat het voor de toeleverancier duurder wordt om ze binnen nauwere toleranties te maken, en blijkbaar pikt de markt dit, want anders was jij wel teruggegaan naar de winkel of zo. Het is net goed genoeg zal ik maar zeggen. Nou zou je nog een veel grotere boom kunnen opzetten over Japanners en betere kwaliteitssystemen, maar aangezien we een simpele Franse auto rijden doet dat even minder terzake.
Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen dat het bij een Healey nog veel erger is, daar praat je over centimeters verkeerd, hier dan nog over halve centimeters, en lekker dun blik wat makkelijk meegeeft. Besef je geluk: het schermpje kost niks, en voegt zich makkelijk naar de gewenste vorm. Het enige offer wat van jou gevraagd wordt is inslikken van luid gevloek omdat je ene boutje er niet meer ingaat als je de andere al vast gedraaid had. Maar je band met de auto wordt steeds sterker naarmate je er meer voor hebt moeten lijden, dus dit offer is graag gebracht.
Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen dat het bij een Healey nog veel erger is, daar praat je over centimeters verkeerd, hier dan nog over halve centimeters, en lekker dun blik wat makkelijk meegeeft. Besef je geluk: het schermpje kost niks, en voegt zich makkelijk naar de gewenste vorm. Het enige offer wat van jou gevraagd wordt is inslikken van luid gevloek omdat je ene boutje er niet meer ingaat als je de andere al vast gedraaid had. Maar je band met de auto wordt steeds sterker naarmate je er meer voor hebt moeten lijden, dus dit offer is graag gebracht.