tja hoe noem je zoiets
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
-
lassen/puzzelen vind ik (nog) leuk ja, maar van die zeverzakken heb ik niet nodig. Bij een ander topic was je al zo complimenteus, dus ik denk dat ik hier beter niet aan begin. Koop maar een andere of haal die van Erik op, die schijnt niet rot te zijn.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Alsof Paul nu vereert moet zijn, dat hij er eventueel wel geld voor zou krijgen.Op 2003-10-29 08:55, schreef Tommy:
He Paul, ik las erg ergens in een dezer forums dat jij lassen zo leuk vond, heb ik als je er oren naar hebt nog wel een mooi klusje voor je rara, hoeft niet eens gratis
Dit Bericht is bewerkt door: Tommy op 2003-10-29 08:57 ]</font>
Het is toch belachelijk dat men al dénkt dat het nog gratis kan ook.
Paul is toch geen filantroop ofzo?
-
Hoezo ben ik niet zeker van mijn zaakjes? 9 feb 2002 heb ik dat wagentje verkocht met een nieuwe koppakking. Die snor die 'm kocht wist zelf iemand die de kop na een kleine 1000 km zou natrekken dus als je al die tijd er mee gereden hebt vind ik dat je niet moet klagen.Op 2003-10-29 11:25, schreef Tommy:
paul ben je nog steeds op je teentjes getrapt, het was een grapje. Je hebt het trouuwens zelf tegen mij vertelt als je niet zeker van je zaakjes bent moet je niet mij de schuld geven, en tja betalen moet niet buitensporig worden.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik klaag helemaal niet, ben dol blij met mijn autootje. Had het vast slechter kunnen treffen laswerk heeft hij in het voorjaar gehad dus op dat gebied kan hij weer ff nu nog ff motorisch en wanneer oom dagobert langs is geweest ff strak laten maken helemaal top.
Maar Paul, zotteke, als je er geen zin in hebt is neit erg hoor die f6 staat prima in de tuin. Ik las dat alleen en dacht he
Maar Paul, zotteke, als je er geen zin in hebt is neit erg hoor die f6 staat prima in de tuin. Ik las dat alleen en dacht he
-