vervangen van de koppakking
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Te vast draaien maakt de boel alleen maar erger omdat je kleppendeksel dan krom trekt. Meestal is het een kwestie van nieuw rubber gebruiken en niet te vast draaien. Anders gewoon een dun stripje vloeibare pakking gebruiken (de hittebestendige soort).
			
			
									
						
							Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
			
						- cyclofrene
 - Berichten: 191
 - Lid geworden op: di apr 02, 2002 2:00 am
 - Locatie: bergentheim
 
Wat is dit nou weer voor stom afzeikgedrag? 
Deze hele draad gaat over de technische aspecten van het vervangen van de koppakking. Daarbij wordt 1 keer over het losmaken van een accuklem gesproken omdat Tom daarnaar vraagt en jij denkt daar conclusies aan te moeten verbinden.
Overigens is het een hele goede gewoonte om de accu even af te koppelen voor je gaat sleutelen.
			
			
									
						
							Deze hele draad gaat over de technische aspecten van het vervangen van de koppakking. Daarbij wordt 1 keer over het losmaken van een accuklem gesproken omdat Tom daarnaar vraagt en jij denkt daar conclusies aan te moeten verbinden.
Overigens is het een hele goede gewoonte om de accu even af te koppelen voor je gaat sleutelen.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
			
						- 
				Esther-VL
 
Als je om een of andere reden gefrustreerd bent, dan is dat heel vervelend voor je, maar dan reageer je jezelf maar ergens anders af dan op dit forum.Op 2003-08-29 13:23, schreef cyclofrene:
tsjongejonge, wat heeft die accu nou weer met je cilinderkop teh maken..
dan zijn de mensen zo technisch en dan weten ze geen bal van electriek....
Bedankt en tot ziens.
Altijd dat gezeur......
- 
				Willem de Zwijger
 - Berichten: 2765
 - Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
 - Locatie: Diemen
 
- 
				Gast
 
- 
				Willem de Zwijger
 - Berichten: 2765
 - Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
 - Locatie: Diemen
 
- 
				Gast
 
Let op!!! bij het verwijderen van de kop.
De kop beslist niet omhoog tillen of tikken als ie nog wat vast blijft zitten. Laat de
middelste kopbout erin zitten nadat je hem
een paar slagen heb los gedraaid. Tik daarna
zijdelings de kop los zodat hij om de bout heen draait. Doe je het niet zo dan bestaat de kans dat de cilinderbussen mee omhoog komen waardoor de onderste pakkingringen gaan lekken en ben je veel verder van huis.
Succes, Paul
			
			
									
						
										
						De kop beslist niet omhoog tillen of tikken als ie nog wat vast blijft zitten. Laat de
middelste kopbout erin zitten nadat je hem
een paar slagen heb los gedraaid. Tik daarna
zijdelings de kop los zodat hij om de bout heen draait. Doe je het niet zo dan bestaat de kans dat de cilinderbussen mee omhoog komen waardoor de onderste pakkingringen gaan lekken en ben je veel verder van huis.
Succes, Paul
- 
				Gast
 
- 
				R4F6GTX Automaat
 - Berichten: 9001
 - Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
 - Locatie: Duckstad