R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Ron

Bericht: # 24987Bericht Ron »

Nou ja, R4F6GTVTomaat staat er mee op, en Meike gaat er mee naar bed, zo te zien.
Vroege en late vogels door elkaar.

En over die herkenningtekens is al vaker gesproken. Er is nog niets, maar je mag een bordje achter je ruit doen, iets op je T-shirt schrijven, of gewoon aanpappen. Dat laatste is wel gebruikelijker.

Ik denk dat de grootste gemene deler van de forumgebruikers toch de leeftijd is.
Of dat biologisch of mentaal moet zijn, daar is men binnen de club nog niet helemaal uit.
schoapke

Bericht: # 24999Bericht schoapke »

Ben meestal te spotten aan de grote vlammen aan mn lippen na zonsondergang. weet alleen niet of ik ga
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 25001Bericht R4F6GTX Automaat »

Tomaat??? :???: Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-10-02 01:09 ]</font>
Bas

Bericht: # 25005Bericht Bas »

Een witte F4 gespot op de aanvoerweg van de westerscheldetunnel, vandaag rond 11:30.
Ik kon niet zien of het een nederlander was en of er een clubsticker op zat.

Moeten we niet eens een onderwerp "r4 gespot deel 2" maken ofzo?
Goof

Bericht: # 25006Bericht Goof »

Op 2003-08-18 01:44, schreef philip:
vannacht werd er doormijn buurvrouw iemand bij mijn r 4 tl gespot (ja mijn ,mijn vrouw heeft hem mij gegeven > lief he)
maar goed ik naar buiten staat er 1 of andere paarde... met een schroevedraaier in het slot te poren,ik weet wel dat mijn buurvrouw eerst de ambulance heeft gebeld en daarna de politie,bleek later iemand te zijn die wilde joyrijden in mijn r 4 .
zegt die eikel van de kit(politie) dat het uitnodigend is omdat hij nog op frans kenteken staat,en dat ik strafbaar ben omdat ik eigenrechter heb gespeelt en dat terwijl ik 14 jaar gebokst heb ,dus volgens hem krijgt dit verhaal voor mij nog een staartje !
omdat die paarde... met die schroevedr. een aanklacht tegen mij ingediend heeft!!!!
ik zat toch niet met mijn poten aan zijn auto.
ik heb meneer de rechercheur al wel beloofd dat als ik voor moetkomen en die schroevedraaier freak er die dag bij is in de rechtzaal dat ze hem maar beter een goeie helm op kunnen zetten!!!!!
nou ja we zien wel................
maar ik weet wel dat het niet uitmaakt of je straks je kenteken bekend maakt :lijpe lopen er toch
Op de eerste plaats Philip, ik hoop dat je hem al z'n tanden uit z'n bek hebt geslagen. Op de tweede plaats: Je bent gek dat je uberhaupt de politie hebt gebelt. Mep die oetl*l gewoon verrot en bindt hem met tieraps vast aan een lantaarnpaal, emmer water erover en laat maar een nachtje zitten. Gegarandeerd dat ze het NOOIT meer doen.
Op de derde plaats. Knappe jongen als ie zonder sleutel weg rijdt met je r4. Hij krijgt hem misschien wel aan de gang, maar die stuursloten zijn serieus degelijk en daar begin je met een schroevendraaier niks tegen.

Maar dit soort ongein is dus wel de reden dat er bij mij in m'n AT geen sloten meer komen als juist de achterklep en een alarm met startonderbreking erop.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Esther-VL

Bericht: # 25009Bericht Esther-VL »

Op 2003-08-20 20:53, schreef deBas:
Een witte F4 gespot op de aanvoerweg van de westerscheldetunnel, vandaag rond 11:30.
Ik kon niet zien of het een nederlander was en of er een clubsticker op zat.
Ja, die zag ik ook al eens, en ik denk zelfs te weten van wie die is. Ik heb bij die vent mijn oranje F6 gekocht, die bij nader inzien zo lek als een mandje was -verrotte bodem en nog allerlei veborgen gebreken dus. Dat is dus gewoon een oplichter. Hij woont in Terneuzen en heet..... Nee, dat ga ik toch maar niet doen.
Misschien was het ook wel iemand anders, een leuk iemand ofzo.
Ron

Bericht: # 25013Bericht Ron »

[off topic]
De stuursloten van een 5AT zijn ook heel goed. Ze hebben de mijnes geprobeerd te jatten, niet gelukt, maar heel de stuurstang was van m'n carrosserie getordeerd. Hij kon er niet mee weg, maar ik ook niet meer. Maar wat heb je liever...

Dieven moet je slaan, heel hard en lang.
Goedzo.

En Paul, ik vind dat je leuke smilies uitzoekt!
[on topic]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-08-20 22:15 ]</font>
Goof

Bericht: # 25014Bericht Goof »

He Ron, herinner je je Sebastiaan Visser nog?
Die heeft jouw AT opgekocht, remember?
Ik heb hem een tijdje terug een stuurkolom en 2 versnellingsbakken verkocht. Hij gaat 1 van die bakken reviseren en veranderen. De motor gaat ie opvoeren en op laten boren tot zo'n 1600 cc. Verder wil ie hem helemaal ombouwen naar coupe.
Overigens had ie wel nog een paar slechte plekken ontdekt aan het ding, maar das een ander verhaal.
Die stuurkolom had ie voor 30 pleuri. Voor de versnellingsbakken heeft ie 70 euro/stuk betaald :razz: En ie heeft nog iets van me gekocht, maar weet ff niet meer wat. In totaal iig voor 200 euro.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Esther-VL

Bericht: # 25015Bericht Esther-VL »

Op 2003-08-20 22:14, schreef Ron:
Dieven moet je slaan, heel hard en lang.
Goedzo.
Hoelang (is een chinees) sla je dan?....

wanneer stop je, tot er geen dief meer over is, alleen een hoopje mens.... En wat als de dief niet een zielig hoopje is, maar een heuse body-builder die ook nog gaat terugslaan. Misschien slaat hij wel tot er alleen nog een hoopje R4-rijder over is....
En hoe meer R4's je hebt, hoe meer kans dat er een gestolen wordt. Ik wil maar zeggen als je geen vier hebt wordt hij ook niet gestolen. Maar dan heb je ook niks meer aan je viertje.
Het gaat weer nergens over, het is tijd om te gaan slapen denk ik, niet?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2003-08-20 22:33 ]</font>
Ron

Bericht: # 25017Bericht Ron »

Ik dacht dat je al aan het slaaptypen was...

Maar Sebastiaan Visser.... 5AT gekocht en nooit meer wat van gehoord. Zelfs niet oftie goed aangekomen was. Hij moest nog een flink stuk rijden (met een provisorisch gefikste stuurkolom). Maar hij leeft dus gelukkig nog. En jij weer spulletjes verkocht? Klein wereldje.
philip

Bericht: # 25022Bericht philip »

eerst effe heel goed neuws :vandaag eindelijk mijn r4 tl goedgekeurd bij de rdw
HOERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wbt die actie met die "inbreker" het was niet ik die de politie belde en die kwamen ook iets te vroeg naar mijn zin want ik zit op dit moment al helemaal vol frustraties door die beperkingen van die whiplash etc waardoor ik ook al niet kan schijt golfsurfen iets wat ik normaal iedere dag doe als er golven zijn
dat vreet aan je dat is moeilijk uit te leggen ,maar ik wordt daar behoorlijk aggressief van
dus helaas voor hem had hij het niet slechter kunnen timen
inderdaad 3 tandjes eruit /gekneusde ribben/kapotte wenkbrouw en kin en een gebroken neus !
en als de kit iets later was geweest hed ie die schroevedraaier ook nog in zijn flikker gehad
maar helaas !!
het allerergste vind ik nog kinderen en dierenleed maar als vrouwen in een benauwende situatie komen ben ik ook niet te beroerd om te helpen
dit is zo'n eigenschap die al jaren bij mij in de familie voorkomt en die je soms ook in de problemen kan brengen,al helemaal omdat ik eigenlijk maar een klein ventje ben volgens sommige ,maar kom niet met je poten aan wat niet van jou is of waar je het recht niet toe hebt :want daar wil ik best een paar nachtjes voor gaan zitten hoe vervelend ook
tja ik kan niet tegen onrecht,en ben ook helemaal niet bang uitgevallen(is tevens mijn probleempje)
kortom ik denk toch wel duidelijk genoeg geweest te zijn tenopzichte van die kl**tzak ,ook al omdat de politie zei:gaat u uit vrije wil mee of moeten we een arrestatie team laten komen
dan heb je wel indruk gemaakt toch?
voorzover mijn "cv"
groetjes philip
ben verder niet agressief ofzo hoor ..........
philip

Bericht: # 25023Bericht philip »

weer dat schijt da's toch niet normaal je tikt het niet maar het komt er gratis bij
kan daar niks aan gedaan worden?
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Meike

Bericht: # 25065Bericht Meike »

Misschien kan je wat anders gaan doen (als het weer zou kunnen), wave-surfen ofzo!
philip

Bericht: # 25068Bericht philip »

nou meike dat is wat ik ook al zo'n 18 jaar doe en er is tot deze whiplash nog nooit iets tussen gekomen ik heb er zelfs mijn werk van gemaakt surfboards shapen(maken)/repareren/en veel les geven ,ben ook opgeleid tot instructeur en heb daar een diploma voor behaald in engeland
mijn bedrijf heet ook merlin surfboards naar mijn zoontje merlijn
wind en kite surfen is niets voor mij
te veel gedoe met die wind enzo!
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
schoapke

Bericht: # 25093Bericht schoapke »

Achter de jaarbeurs in Utrecht staat een gele F6, Hadden we die al gehad.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie