Oliekeerringen bij aandrijfassen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
1) wielen en aandrijfassen eraf (en dus olie druit).
2) borgmoertje los en borgplaatje verwijderen
3) stelmoer (die hele grote waar je de punten van je punttang in moet steken, of met een hamer en een schroevendraaier) verwijderen.
4) uit de stelmoer de keerring peuteren
5) nieuwe keerring die er maarzo anders uit kan zien monteren
6) stelmoer weer monteren
7) met gevoel de speling op je differentieel afstellen
borgplaatje/moertje erop
9) de rest erop
2) borgmoertje los en borgplaatje verwijderen
3) stelmoer (die hele grote waar je de punten van je punttang in moet steken, of met een hamer en een schroevendraaier) verwijderen.
4) uit de stelmoer de keerring peuteren
5) nieuwe keerring die er maarzo anders uit kan zien monteren
6) stelmoer weer monteren
7) met gevoel de speling op je differentieel afstellen

9) de rest erop
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Ik ben tot de aanschaf van de keerringen overgegaan: 27 Euro bij Renault Nederland in Amsterdam ZuidOost. Zeg ik: als R4 clublid krijg ik vast wel korting, zegt die moron: U staat niet in de computer, dus dat kan niet. Ik laat mijn pasje zien, helpt niks, de man zit vast. Elke keer als ik bij die rottent kom denk ik: dit was de allerlaatste keer, maar dit was echt de allerallerlaatste keer. Na morgen dan, eerst nog die ringen ophalen. En dan de Renault supercomputer bestoken met de ledenlijst van de 4 club zodat de hele tent daar plat gaat...