inhouden in 2e en 3e versnelling en loopt niet lekker statio
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
hoi,als ik rij met of zonder choke heeft ons r 4 tj de neiging in te houden en dan met name in de 2 en 3e versnelling ,tevens schommelt het stationair toerental hij danst als het ware
voordat ik aan de onsteking en carb. ga rommelen vraag ik mij af of jullie weten wat dit kan zijn ???
gr.philip
voordat ik aan de onsteking en carb. ga rommelen vraag ik mij af of jullie weten wat dit kan zijn ???
gr.philip
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
-
-
tja dit is ons 4e 4tje en dit is ook voor het eerst dat ik dit heb daarom dacht ik dit is niet zoals het hoort!
maar ja effe geen fut en tijd maar ik denk dat ik binnenkort de ontsteking onder handen ga nemen dan moet het haast wel verholpen zijn !zoniet of de carb. of valse lucht mar dan zou ie het in alle versnellingen moeten hebben(dacht ik zo)
als ik erachterben laat ik het wel weten!
maar ja effe geen fut en tijd maar ik denk dat ik binnenkort de ontsteking onder handen ga nemen dan moet het haast wel verholpen zijn !zoniet of de carb. of valse lucht mar dan zou ie het in alle versnellingen moeten hebben(dacht ik zo)
als ik erachterben laat ik het wel weten!
Moby houdt niet in in de tweede en derde versnelling. Maar dat stationair "dansen" herken ik wel. Contactpunten en hoek stroboscopisch gesteld, carb nagekeken. Het blijft rommelen. Ik heb het nu mar voor lief genomen en let op of het niet erger wordt.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
-
ontsteking en punten etc helemaal in orde
carb trekt geen valse lucht en vlotter werkt en is ook schoon
wel lekt de carb inderdaad een beetje af en toe dus ik vermoed ook dat hier de oorzaak zit maar waar?
natuurlijk even een andere carb erop,maar dan moet je die wel hebben liggen
dus hij zal het er nog heel even mee moeten doen tot na de rdw toelatings keuring
iig bedankt voor jullie behulpzame reacties
carb trekt geen valse lucht en vlotter werkt en is ook schoon
wel lekt de carb inderdaad een beetje af en toe dus ik vermoed ook dat hier de oorzaak zit maar waar?
natuurlijk even een andere carb erop,maar dan moet je die wel hebben liggen
dus hij zal het er nog heel even mee moeten doen tot na de rdw toelatings keuring
iig bedankt voor jullie behulpzame reacties