Trouwens: Weet er iemand welk sportfilter er op een R5 dubbele weber past? Want het huidigefilterhuis gaat volgens mij qua hoogte niet meer passen wanneer het gasmengstuk ertussen zit.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Op mijn F6 automaat, ook met 1400 motor, zit de luchtfilter niet erbovenop, maar met een slang er een eindje vanaf. Was zo origineel bij de R5 waar ik de boel van overgezet heb. Op die motor van jou hebben ze gewoon een R4 luchtfilter opgezet, wat niet eens mooi past. Mijn gasstuk zit trouwens in de slang van de filter.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
gisteren op de a2 Maastricht eindhoven, rode f6 (nee ik was het niet, want ik heb een combi en reed in een (ik dyurf het bijna niet te zeggen) Mazda. Rode f6 dus, met aanhanger en clubsticker.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
eergisteren zag ik een groene Rodeo 4 staan in Schoondijke (in zeeuws vlaanderen is dat..........)
ik kon niet zien of hij van een landgenoot danwel van een oosterbuur was.
vandaag een hele mooie bordeaux rode GTL op de brug zien staan bij de lasser hier in Delft. Achterwielophanging was er helaas finaal af. Niet dat Piet zijn hand daarvoor omdraait, het is gewoon een kwestie van hoe meer je betaald, hoe mooier hij het oplost
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Wanneer stoppen ze eens met die export van viertjes? Betalen ze in Zimbutu meer dan hier dan? Ik vraag me echt af hoe dat allemaal kan. Met dat transport en zo. Iemand loopt er flink aan te verdienen, maar het is me niet duidelijk wie er het hardst lacht.
Ik weet nog dat we vroeger thuis een toyota bus hadden en dat er regelmatig briefjes onder de ruitenwissers zaten of we hem niet wilden verkopen. was altijd leuk, bel XXXX-XXXXX en vraag naar Yousouf en dan zongen we met de vier kids achterin weer liedjes over onze turkenbus. Maar paps was er blij mee en heeft em helemaal afgereden.
Maar ff on-topic: Ik snap ook nog steeds niet dat iemand er nog aan kan verdienen: Ik neem aan dat goede viertjes hier nog lekker verhandeld worden. Voor een slecht viertje ga je die transportkosten toch niet betalen als je een arme afrikaanse taxichaufeur bent? Wie kan dit verklaren?
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Eindelijk kan ik ook eens zeggen dat ik er echt een gespot heb... Vanmiddag op de A1 tussen Barneveld en Hoevelaken zag ik een beige/witte R4TL (NJ79GB). Goh, wat zat die vriend raar te kijken dat er zo'n mafketel met krullen in een 406break heel lang naar zn viertje zat te turen...