R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
we dwalen af van het topic-onderwerp, maar straks spot ik weer allerlei viertjes....Op 2003-08-01 08:31, schreef an3s:
Zeg Tom, als die f6 nog rijdt dan kan je die toch gebruiken om die f4 te verslepen naar een adresje waar ze je koppakking kunnen maken?
An3s, kun je me dan uitleggen hóe ik dat doe dan? Wellicht met een stalen trekarm ofzo? Nu ga ik wel niet met die oranje r4 dat stuk naar paul gaan rijden, want dan sta ik op de ring van Antwerpen met twee kapotte 4's. Maar daar heb ik nog wel een oplossing voor.
Met een sleepkabel en een vrouw/vriend/buurman/vage-kennis-van-de-r4-club achter het stuur van de gesleepte auto?
Sleepkabel wel ff degelijk vastmaken: bij de trekkende auto aan een trekhaak of zoiets en bij de gesleepte auto onder de versnellingsbak aan de brug in het chassis
Sleepkabel wel ff degelijk vastmaken: bij de trekkende auto aan een trekhaak of zoiets en bij de gesleepte auto onder de versnellingsbak aan de brug in het chassis
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
-
Ja die beige in Middelburg weet ik ook, in zuid staat nog wel eens een bordeaux rode en er rijdt ook nog een lichtblauwe rond. Dan heb je in Vlissingen ook nog een bordeuax rode en ook nog een blauwe...Op 2003-07-31 18:40, schreef deBas:
.......
Dus er zijn er hier nog behoorlijk wat!! (en ik mis er zeker ook nog wel een paar wat wel blijkt uit dat wij elkaar nog niet zijn tegengekomen

Gisteren door de tunnel geweest, zag ik "aan de overkant" een gele r4.
-
Ja, allemaal Afrika transport. Die zijn daar gewild als taxi. Jammer, die zie je nooit meer terug...
Gisteren een rode F6 met witte strepen op de motorkap op een aanhanger achter een mooie Jeep gezien op de A15 en later ook nog op de A2. Waar zou die naar toe gegaan zijn.
Gisteren een rode F6 met witte strepen op de motorkap op een aanhanger achter een mooie Jeep gezien op de A15 en later ook nog op de A2. Waar zou die naar toe gegaan zijn.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Heee, die heb ik ook gezien. Hij reed een hele tijd achter meOp 2003-08-03 10:27, schreef R4F6GTX Automaat:
Ja, allemaal Afrika transport. Die zijn daar gewild als taxi. Jammer, die zie je nooit meer terug...

Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
-
Nou, zo snel is ie volgens mij niet. Vooral niet in zijn huidige staat.
Maar Paul heeft Mailin en mij zaterdag geholpen dat ding op te halen uit veenendaal en naar zijn tuin in belgie te brengen. Daar ga ik binnenkort die motor ff naar mijn f6 transplanteren en vice versa waarna paul die f6 weer gaat opknappen.
Maar Paul heeft Mailin en mij zaterdag geholpen dat ding op te halen uit veenendaal en naar zijn tuin in belgie te brengen. Daar ga ik binnenkort die motor ff naar mijn f6 transplanteren en vice versa waarna paul die f6 weer gaat opknappen.