Portierslot vervangen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
-
- Contacteer:
volgens mij helpt een veiliger slot niet tegen inbraak. Ik had vandaag de sleutels in de auto liggen, terwijl alle portieren op slot zaten. En geen reservesleutel dus !!!
Een paar dreunen tegen het schuifraampje in voorwaartse richting en het raampje schoot gewoon open!!!!
Leuk voor mij, maar het zegt wel iets over de inbraakgevoeligheid van de R4!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: berrievanmier op 2003-07-20 23:31 ]</font>
Een paar dreunen tegen het schuifraampje in voorwaartse richting en het raampje schoot gewoon open!!!!
Leuk voor mij, maar het zegt wel iets over de inbraakgevoeligheid van de R4!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: berrievanmier op 2003-07-20 23:31 ]</font>
Toen ik vorige week in de stress zat omdat ik mijn sleutels kwijt was vond ik na zo'n tien minuten zoeken de rust en ben eens beneden gaan kijken. Daar stond ie, met de ramen open, deuren niet op slot en de sleutel in het contactslot. ai! Maargoed leuke wijk dus.
Overigens geef ik er de voorkeur aan gewoon niks achter te latenb in de auto en dan de deuren niet op slot te doen. Mijn R4 willen ze toch niet stelen, maar b.v. de radio wel. En die kapotte ruit/deur/... moet ook betaald worden.
Overigens geef ik er de voorkeur aan gewoon niks achter te latenb in de auto en dan de deuren niet op slot te doen. Mijn R4 willen ze toch niet stelen, maar b.v. de radio wel. En die kapotte ruit/deur/... moet ook betaald worden.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---