welke lijm

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Agnes
Berichten: 17
Lid geworden op: wo feb 20, 2002 2:00 am
Locatie: utrecht

Bericht: # 2066Bericht Agnes »

Heeft iemand een goeie tip? Een voor een vallen de raambevestigingen (? heet het zo? die dingen waar je het raam mee openschuift)van de ruitjes van mijn viertje, en ik heb al wat lijmsoorten geprobeerd, maar niks houdt het echt. Welke lijm doet het wel?
Menno
Berichten: 41
Lid geworden op: zo dec 16, 2001 2:00 am
Contacteer:

Bericht: # 2067Bericht Menno »

Je moet UV uithardende lijm hebben. Dit is er, oa van Bison, speciaal voor om dingen op je ruit te plakken . Heb ik ook wel eens zo'n ding mee op me zijruit geplakt, en heeft nooit meer losgelaten. ongeveer 10 euro, oa bij Halfords
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 2068Bericht Goof »

van bison hebben ze inderdaad speciale lijm om bijvoorbeeld binnenspiegels vast te plakken. Dit spul moet goed werken, want het is bijna dezelfde situatie. Te koop bij elke doe het zelf zaak, verfwinkel, autospeciaalzaak en ga zo maar verder.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 2081Bericht Ron »

Ik ga dat allemaal ook maar eens proberen want bij mij werkt tot nu toe ook NIKS op de ruitjes. En ik ontvet ze echt wel goed.
Gast

Bericht: # 2088Bericht Gast »

Gewoon even langs de sloop en nieuw ruitje erin schuiven? Koste mij maar fl,5,-, minder dan die bisonlijm.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 2103Bericht Ron »

Ik zie dat maar als een goede daad : je hebt ruitjes gered van de sloop. Maar ooit komt de tijd dat je moet gaan lijmen hoor. Je hebt het toch niet weggegooid?
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 2113Bericht Boerammetje »

Niet origineel op een moderne kar, maar wel beter: gebruik ruitjes uit de jaren 60. Daar zit dat ketsertje om ze open te maken er gewoon op vastgeschroefd. Bij mijn sjezen is er nog nooit zo'n ding afgegaan.

Bram
Gast

Bericht: # 2133Bericht Gast »

waar vind je nog zon viertje :smile:
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 2150Bericht Folkert »

Ik heb bij de plaatselijke dhz-zaak voor welgeteld 7euro26 een tubetje van dat bison-spul gehaald, daar ik nog een binnenspiegel en twee van die knopjes dien te monteren op mn viertje... (doch alles na het plaatsen van een ander blokje...)
Gast

Bericht: # 2152Bericht Gast »

we hebben spul van loctite op t werk dat werkt perfect!!
Plaats reactie