mooie muziek

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Leuverink

Bericht: # 20745Bericht Leuverink »

Ook leuk, tijdens het rijden en het aanzetten van de radio hoor je mooi de vonkjes van de bougies op je radio....tis weer eens wat anders
Ron

Bericht: # 20746Bericht Ron »

Gewoon keihard zetten en je waant je op het circuit van Le Mans!
Vraag is, hoe los je zoiets op?
Ligt zoiets aan je ontsteking of aan je radio? Je ontsteking moet ontstoord zijn geloof ik. Wat hoor je in dat proces nou eigenlijk? Het gebeurt allemaal op hetzelfde moment, maar wat genereert nou die tik?
Folkert

Bericht: # 20760Bericht Folkert »

Condensator aan je ontsteking knopen..
The_Underd0g

Bericht: # 20762Bericht The_Underd0g »

Die tik is een een vonk van de onsteking die niet goed word weg gewerkt door de condensator maar dat zul je altijd wel hebben daar je met een spanning van ettelijke Kv's je benzine onsteekt. Beste manier om dit optelossen is een filterje te kopen condensator + spoel (lagedoorlaatfilter) zodat dat gefluit word afgelijd naar de massa ik denk het dat ze die verkopen voor 12V vergeet ook niet als je die monteert dat je de radio wilt onstoren van de wagen en niet omgekeert ze zijn nogal riching gevoelig sommige :smile:
Rudi

Bericht: # 20767Bericht Rudi »

Wat ik weet van storing op de radio, komt van mijn tijd dat ik wekelijks met iemand meereed in een Amilcar bj. '38 , radio aan zonder problemen, volgens hem 'onstoorde Bougie-kabels'. Sommige geven ook de bobine wel eens de schuld. Persoonlijk heb ik er in de 4 nog geen ervaring mee, maar dat gaat veranderen, de radio bedoel ik...
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''

Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Plaats reactie