na vanmiddag het eerste rondje langs de vier te hebben gedaan. heb ik gelijk al een paar vraagjes.
- de rubbers van de deuren en achterklep, zijn die nog nieuw te krijgen(en wat kost dat dan)?? of is het makkelijker deze van een sloop r4 te halen(zijn vast ook vaak rot)
- is een rechterbuitenspiegel er een beetje "gewoon" op te zetten, zit er nu namelijk niet op en is wel makkelijk.
nou ja dit zijn de eerste van de vast lange reeks van vragen.
bvd
cees
Rubbers van deuren kan je in principe bij de dealer kopen, maar zijn onbetaalbaar (daar koop je een puik viertje voor). Ik heb geen idee of het magazijn van dat spul heeft liggen. Ik heb mijne vervangen door immitatie van http://www.oldtimerbv.nl (nog veul geld, want je hebt 13meter nodig).
Op mijn website staat een link naar een duitse online r4 shop. Deze leveren de originele rubbers nieuw en tegen zeeeer schappelijke prijzen. Denk dat ik ze daar zelf ook ga halen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
eeh folkert,
heb even op die site gekeken maar hoe noemen ze die rubbers?? weet je toevallig het bestelnummer nog?
zouden ze het ook verkopen bij de lokale autohandelaar(gewoon standaard plakrubber ofzo)
grtz
cees
Overigens ook meteen besteld:
5.5m L-F-1-B, rubber ruitpees (zwart, want ik wil geeeeen chroom op mn auto...)
1.3m 169, klemprofiel (voor over dat randje onder de motorkap)
Deurrubbers verkopen ze niet bij de onderdelenhandelaar, want die zijn voor iedere auto verschillend. Ik heb die deurrubbers overigens gemonteerd met ruitenkit, wat bijzonder goed functioneert...
Ik heb bij Wind laatst van die deurrubbers gekocht. Hij had originele (massief) en namaak (hol) en ik dacht dat ik daar 80 Eurootjes voor twee deuren kwijt was. Ruud is vaak wel bereid om iets met de post op te sturen, scheelt weer een slokje benzine.
Bij het magazijn zijn ze ook te krijgen, alleen moet je dat eerst even dooebellen want wij hebben ze niet op voorraad. Het zijn de originele renault rubbers voor 30 euro per deur.