Die oranje GTL, ergens in een woningblokje grenzend aan het noordelijke deel van de Ringbaan-west..... is die soms van schoapke?
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
M v Leipsig
-
Gast
Juist! En om precies te zeggen in de groeseindstraat. Daar heb ik gewoond. Er staat een Belgisch wit 4tje, een blauwe, een grijze metalic en af en toe een cabrio of een knal oranje of een gewoon blauw GTLOp 2003-05-18 17:23, schreef David:
In Tilburg staat er ook nog ergens een blauwe (TL!?), die dan voor de helft mooi gepoetst is en voor de andere helft helemaal dof en lelijk (dus de rechterkant van de auto mooi en links niet om aan te zien), ergens in die wijk tussen het centrum en de ringweg Noord (heb daar vorig jaar ergens op kamers gezeten, in de Petrus Loosjes straat en op weg naar de Hogeschool kwam ik daar langs; daar stonden trouwens meerdere viertjes bij elkaar vaak).
-
Alain Prost
Gaaaaaf!! Ik ben daar een tijd lang zowat iedere dag langsgekomen met de fiets, maar toen kende ik het forum nog niet...Ook nooit iemand buiteb gezien voor een praatje helaas! Ik was trouwens al wel lid van de club, maar door de weeks liet ik mijn viertje in het zuiden staan, OV he...!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
-
Alain Prost
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Franckie op 2003-05-18 21:14 ]</font>Op 2003-05-18 20:44, schreef David:
Gaaaaaf!! Ik ben daar een tijd lang zowat iedere dag langsgekomen met de fiets, maar toen kende ik het forum nog niet...Ook nooit iemand buiteb gezien voor een praatje helaas! Ik was trouwens al wel lid van de club, maar door de weeks liet ik mijn viertje in het zuiden staan, OV he...!
Nooit iemand buiten gezien... voor een praatje ??? Tja ! wij zat binnen te sleutelen.......
-
R4F6GTX Automaat
Ik doe ook eens mee. Ik zie er dan wel meerdere dagelijks, maar die zijn allemaal van mijzelf. Gisteravond echter zag ik een mooie donkerblauwe met wit dak rijden. Ik zat in mijn F6 Nato en stond te buurten op een parkeerplaats met een andere R4 (GTL) rijder toe ie daar langs kwam. Dit was vlak bij de Ikea op de Ekkersrijt (Son)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
volgens mij was het niet MEER vroemen, want er viel geen EER meer aan te behalen. (maar ik kan me vergissen natuurlijk) Japser doet tegenwoordig bij Spijker iets ontwerpen en ik heb hem sindsdien weingig meer (op het forum) gezien. Volgens mij hebben ze de centen daar niet uitgegeven aan internet voor de medewerkers. En terecht, anders zitte ze de hele dag maar op het R4 forum. We zullen geduld moeten hebben. 
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
-
R4F6GTX Automaat