en nu

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
mar10

Bericht: # 19816Bericht mar10 »

Nou, de nieuwe startmoter zit erin, das gelukt en dat draait lekker. Ontsteken doet ie nog niet. Alle nieuwe contactspulletjes erin maar hij doet niets. Ik heb geen vonk vanaf de bougies. Ik kan ook geen vonkjes trekken vanaf de middelste kabel op de verdeel-kap, die vanaf de bobine komt. De verbinding naar het contact is wel goed. Betekend dit dat de bobine nu ook kaduuk is. Komt er geen spanning vanuit de bobine. Wat zal het zijn?????
David

Bericht: # 19818Bericht David »

Controleer eens of je dat lage-spanning draadje vanaf je bobine naar je verdeler hebt aangesloten? Er lopen vanaf je bobine twee dunne draadjes en er kan er eentje van los zijn...
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 19977Bericht Rodeo-6 »

Op 2003-05-15 22:40, schreef mar10:
Nou, de nieuwe startmoter zit erin, das gelukt en dat draait lekker. Ontsteken doet ie nog niet. Alle nieuwe contactspulletjes erin maar hij doet niets. Ik heb geen vonk vanaf de bougies. Ik kan ook geen vonkjes trekken vanaf de middelste kabel op de verdeel-kap, die vanaf de bobine komt. De verbinding naar het contact is wel goed. Betekend dit dat de bobine nu ook kaduuk is. Komt er geen spanning vanuit de bobine. Wat zal het zijn?????
Je condensator op je stroomverdeler ?????
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie