start slecht
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
contactpunten vervangen is simpel, verdelerkap eraf, rotor eraf en dan zie je ze liggen. Nieuwe erin (kost iets van vijf euro) afstellen met voelmaat of liever nog, de stroob, borgschroef vast, rotor erop, verdelerkap erop klaar. Het kan ook zijn dat de contactpunten geoxideerd zijn en dan doen ze weinig, heb je een mooi strak oppervlak? anders even met een schuurpapiertje erover en dan nog eens proberen. Dit kan ook goed het geval zijn bij de contacten in de rotor en de verdelerkap. (die overigens ook niet erg duur zijn)Als je dan toch daar bezig bent is het slim om ook de condensator te vervangen. Die schijnt ongeveer even lang mee te gaan als contactpunten, vandaar.
Na twee maanden kan het trouwens ook best zijn dat je accu leeg is.
Succes
Na twee maanden kan het trouwens ook best zijn dat je accu leeg is.
Succes

de ene dag wel en de andere dag niet? of lees ik je bericht verkeerd?Op 2003-05-15 11:25, schreef Tommy:
ja dat dacht ik ook maar ik rij alweer een paar dagen dus zou die bij geladen moeten zijn toch en soms start hij heel snel en anders heb ik inderdaad dat mijn accu leg is??
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---