Hulp/advies gevraagd
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ah, gelukkig. Wat heb je voor Amerikanen gehad?
Ik heb nu nog een Chevrolet ambulance 4x4, geweest van de USAir-Force. Wordt m'n camper. Heb ook een Jeep Scrambler CJ8 en een dikke Reo legertruck 6x6. Mijn mooiste en fijnste Amerikaan ooit gehad was een 1940 Packard Custom Super Eight One Eighty Touring Sedan. Fantastische wagen! Hoop er nog ooit weer een tegen te komen, of liever dezelfde. Heeft iemand enig idee waar ie te vinden is? hij is naar België gegaan maar is spoorloos... Als ik die weer terug kan hebben krijg degene die me daaraan helpt als tip een van mijn R4tjes naar keuze.
Ik heb nu nog een Chevrolet ambulance 4x4, geweest van de USAir-Force. Wordt m'n camper. Heb ook een Jeep Scrambler CJ8 en een dikke Reo legertruck 6x6. Mijn mooiste en fijnste Amerikaan ooit gehad was een 1940 Packard Custom Super Eight One Eighty Touring Sedan. Fantastische wagen! Hoop er nog ooit weer een tegen te komen, of liever dezelfde. Heeft iemand enig idee waar ie te vinden is? hij is naar België gegaan maar is spoorloos... Als ik die weer terug kan hebben krijg degene die me daaraan helpt als tip een van mijn R4tjes naar keuze.

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-
-
-
1 op 7? Dat doet mijn F6 automaat ook... met groot imperiaal op z'n dak, op gas, automaat, stroomlijn van een piano, tja...
Mijn legertruck rijdt nog het goedkoopste.
Die rijdt dan wel 1 op 4, maar loopt op alles wat vloeibaar en brandbaar is en voor de afgewerkte olie die ik bij de garage ophaal krijg ik 11 cent de liter bij, dat gemengd met petroleum van 40cent de liter, samen met hele oude benzine dat ik weer op de sloop krijg en soms als ie lief is tank ik ook een keer gewone diesel... (ook tegen inkoopsprijs zonder tax) Bij de jeugdherberg krijg ik frituurvet/olie, maar dat moet ik zo vaak zeven (door nylonkousen) om het zuiver te krijgen, dus daar rij ik niet meer zo vaak op. Gaat wel, en ruikt nog lekker ook, maar iedere belg die achter me zit krijgt spontaan honger. Mijn legergroene F6 krijg ik niet zuiniger dan 1 op 11, bijna 12, maar da's ook op gas, dus gaat wel. Hoe is het gemiddeld gebruik van een F4?

Mijn legertruck rijdt nog het goedkoopste.

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- cees en jantine
een diesel kan je op erg veel brandstoffen laten lopen. als e temperatuur maar hoog genoeg wordt om het mengsel te laten ontbranden. zonnebloem olie of iets dergelijks schijnt ook goed te werken, wel met een extra toevoeging dan.
in de scheepvaart lopen de motoren op iets wat nog het beste benoemd kan worden als vloeibaar asfalt, moet tot 120 graden verwarmd worden om vloeibaar ingespoten te worden en ±60°C worden bewaard anders krijg je het nooit meer uit je tank.
dus diesels zijn eigenlijk niet zo kieskeurig, het mag alleen officieel niet geloof ik.
groeten
cees
in de scheepvaart lopen de motoren op iets wat nog het beste benoemd kan worden als vloeibaar asfalt, moet tot 120 graden verwarmd worden om vloeibaar ingespoten te worden en ±60°C worden bewaard anders krijg je het nooit meer uit je tank.
dus diesels zijn eigenlijk niet zo kieskeurig, het mag alleen officieel niet geloof ik.
groeten
cees