Officiele inzendingen oktober 2026
Moderators: Bertje, Rik H., trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, Bertje, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Rik H., trompjohan, Nando
- dirkoosterhoff
Re: Officiele inzendingen oktober 2026

Zo gingen wij op vakantie in 1966 (of 67) Benieuwd of jullie iets opvalt aan het interieur
Ik heb de foto op vol formaat gezet, om die vraag wat makkelijker te beantwoorden te maken.
Ik gok erop dat de achterbank eruit is; ik denk iig geen achterbankleuning te zien.
Ik gok erop dat de achterbank eruit is; ik denk iig geen achterbankleuning te zien.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- dirkoosterhoff
Heel scherp!
Toen wij als kinderen klein waren haalden mijn ouders de achterbank er uit op vakantie. Bagage over de vloer verdelen, slaapzakken er op en daar lagen/ zaten wij met zn drieen dan bovenop. En zo op vakantie.
Daar moet je tegenwoordig toch niet aan denken. En een wonder dat het goed gegaan is totdat er een aanhangertje kwam en wij weer op de achterbank konden. Echt andere tijden!
Toen wij als kinderen klein waren haalden mijn ouders de achterbank er uit op vakantie. Bagage over de vloer verdelen, slaapzakken er op en daar lagen/ zaten wij met zn drieen dan bovenop. En zo op vakantie.
Daar moet je tegenwoordig toch niet aan denken. En een wonder dat het goed gegaan is totdat er een aanhangertje kwam en wij weer op de achterbank konden. Echt andere tijden!