Herintroductie

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: Rik H., trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Rik H., trompjohan, Nando

Plaats reactie
brecht
Contacteer:

Herintroductie

Bericht: # 185859Bericht brecht »

Hoi Hoi,

Ik ben Brecht, niet nieuw hier, er staan al aardig wat berichten op mijn naam, maar de laatste was wel heeeel lang geleden.

De laatste R4 die ik had is ook in 2011 verkocht denk ik, toen verhuisde ik naar Cambodja en moest ik mijn stalling/werkplaats leeg ruimen. Uit mijn hoofd heb ik 2 stuks rode gtl gehad, een witte F6 en een Zebra F6 (beide combi) een f4 (geen combi) de laatste nam ik over van ander forumlid @Jasper Beekmann die er mee aan de quatrelle trophy in Marokko had gereden. Dat heb ik later ook nog eens gedaan (Marokko) en daarna is hij verkocht aan weer een andere jonge Nederlandse 4l trophydeelnemer! Daarnaast nog een oer5 "Le Car" gehad en een Estafette en een hoop niet Renault spul.

Inmiddels dus 15 jaar verder. Heb 2 kinderen, heb veel gereisd en woon de laatste 2 jaar overal in Europa in een oude Ducato. En ik heb dus sinds kort weer een R4! We waren terug in Nederland, ik zag een leuke staan in Gouda (dichtbij) en kon het niet laten. Het is zinloos, ik heb geen auto nodig, ik heb nog geen plek om hem te stallen als we straks weer Nederland uit gaan, maar het is zo leuk!

Afbeelding
Hanz
Contacteer:

Re: Herintroductie

Bericht: # 185863Bericht Hanz »

Ha Brecht, welkom terug! Heeft de versnellingsbak van je bus het definitief begeven?
brecht
Contacteer:

Re: Herintroductie

Bericht: # 185864Bericht brecht »

Haha. Je volgt de avonturen ook elders?

De bak van de Ducato was al slecht ter en we hem kochten in 2021. Al vanaf Marokko is de 5e versnelling echt stuk. We zijn met 4 versnellingen naar Nederland gereden. Onderweg in Tangiers en op Sardinië vergeefs geprobeerd een bak te vinden.

Nu wel een goede gevonden maar de passende drukgroep is lastig te vinden. Hopelijk komt maandag de goede binnen. Maar goed, woensdag moeten we echt naar Frankrijk voor werk op een festival dus ik zorg dat de nieuwe r4 er ook klaar voor is Stel dat de camper tóch niet af is. (zie topic bij techniek)

De camper blijft ook nog wel hoor denk ik, het is toch ons huis.
Plaats reactie