GEZOCHT: bevestigingsbout voor schokbreker/stabilisator stang
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
GEZOCHT: bevestigingsbout voor schokbreker/stabilisator stang
Voor mijn R4 R1123 van 1973 ben ik op zoek naar de bevestigingsbout voor de schokbreker op de onderste voorwieldraagarm (L, maar L=R). Met die bout zit ook de stabilisatorstang aan de onderste wieldraagarm bevestigd. Het gaat om een R4 met het 'campagne pakket' en dus met een zware stabilisatorstang en o.a. verstevigde bovenste wieldraagarmen. De afmetingen van de bevestigingsbout zijn ca. 13 cm lang, terwijl het deel dat door het oog van de schokbreker en de bevestigingspunten op de wieldraagarm gaat 10 mm dik is en het deel waarop het rubber van de stabilisatorstang wordt geschoven 12 mm dik is. Aan beide einden zit een M10 draad t.b.v. een 17 mm borgmoer en ongeveer in het midden een vaste zeskantkop van 17 mm. De bestaande bout komt niet meer los doordat de bus van het schokbrekerrubber op de bout is vastgeroest zodanig dat doorslijpen de enige optie is. Wie kan helpen?
- Voormalig Steunpunt NO
Re: GEZOCHT: bevestigingsbout voor schokbreker/stabilisator stang
Tja ik weet precies wat je bedoelt, maar vind nog maar eens zoiets.
Kun je niet uit de voeten met een bout die in de latere types zit?
Kun je niet uit de voeten met een bout die in de latere types zit?
Warmstoken kruipolie cola?
Impact driver klophamer
Impact driver klophamer
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Als de latere types een bout met dezelfde afmetingen hebben, dan zou dat kunnen, maar ik heb ze niet. De versie met de zware stabilisatorstang is kennelijk vrij zeldzaam.Kun je niet uit de voeten met een bout die in de latere types zit?
Van alles geprobeerd, maar zonder succes.Warmstoken kruipolie cola?
Impact driver klophamer
Dank voor jullie reacties. Ik hoop dat iemand toch nog ergens zo'n ding heeft liggen.
- Voormalig Steunpunt NO
-
Da's goed nieuws, Harry. Zo zie je maar: gewoon alles bewaren, weggooien kan altijd nog. Ik stuur je een bericht per e-mail.
-
Opgelost, dankzij Harry. Kan op slot.