Ik zal mij even voorstellen.
ik ben Rico ik woon in het zuiden van het mooie drenthe,
Ben ondertussen 29 jaar en zal mijn liefde voor de 4 hier eens vertellen.
Ik heb vanuit huis uit veel mee gekregen van de renault wereld en vooral de renault 4, als klein ventje ging ik al graag met mijn ouders mee naar de bekende renault meetings en bijeenkomsten. Daarbij zijn er ook erg veel foto's en materiaal het huis in gekomen die ik ondertussen met trots en veel leuke gedachtes bij mijzelf in huis heb staan/hangen.( denk aan modelletjes/bordjes/bouwdozen.)
vanwege gezondheid redenen hebben mijn ouders heel wat jaren geleden helaas afscheid moeten nemen van de oh zo leuke koekblikjes.
Renault is daarin nog erg bij mij bijgebleven en heb ik na mijn rijbewijs behaalt te hebben een super 5 gekocht, al snel had ik een schuur vol onderdelen en meerdere projecten en rijdende auto's ( kan mooi als je nog bij je ouders in bent) maar altijd nog als we een 4tje tegen kwamen was het "ja ik wil toch ook ooit nog wel een 4tje zoals jullie eerder hadden".
Kort na het samen wonen zijn de projecten en de onderdelen de deur uit gegaan, langzaam de auto's zelf ook om plek te maken voor een pausmobiel de renault express waar ik een campertje van heb gemaakt samen met mijn vrouw, om lekker mee op vakantie te kunnen. Ondertussen hebben we een huis gekocht met een garage
De vorige eigenaar heeft deze uit Frankrijk gehaald, en heeft geen tijd meer gehad om er aan te beginnen.
Het 4tje is van 83 komt uit zuidfrankrijk en is van de edf gdf geweest, en dat was ook te zien.
Maar verblind door de liefde hebben we hem op de kar gedrukt en heb ik hem gekocht. "Fred" staat nu al een poosje bij mij in de garage en het nodige is gedaan ( ik zal nog even een post maken bij projecten)
Ik ben net als mijn ouders vroeger, lid geworden van de r4club, waar ik al enige info/kennis en onderdelen weg heb, En op Facebook zijn ze ook behulpzaam.
Het lijkt me leuk om op de meetings te komen en mijzelf en fred in het echt te laten zien.
Het lijkt mij ook leuk om oude foto's in te scannen van de foto's die we hebben gemaakt toen ik als jochie met mijn ouders op pad was. Wellicht staat er nog een bekend 4tje tussen.
Mocht je nog wat willen weten van mij, vraag maar raak.