hoeveelwerk
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
hallo allemaal,
ik heb een r4tje op marktplaats gezien, nu moet er een nieuwe fusee, rechterachterrem en lekt hij remvloeistof. en natuurlijk moet en aan de bodem gelast worden.
is dit alles bij elkaar erg veel werk, het lassen is duidelijk maar de rest is dat over het algemeen een beetje te doen??
groeten cees
ik heb een r4tje op marktplaats gezien, nu moet er een nieuwe fusee, rechterachterrem en lekt hij remvloeistof. en natuurlijk moet en aan de bodem gelast worden.
is dit alles bij elkaar erg veel werk, het lassen is duidelijk maar de rest is dat over het algemeen een beetje te doen??
groeten cees
-
Een fuseekogel kost maar iets van 20 euro, maar als het mee zit, ben je toch gauw een uur of zo aan het klooien om 'm er op te krijgen. En gewoonlijk zit het niet mee, dus neem er zeker 3 uur de tijd voor. Remmen is gewoon een kwestie van vernieuwen en goed ontluchten. Waar moet ie gelast worden? 

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- cees en jantine
er moest gelast worden ja,maar als het goed is geen balken, dit is toch "makkelijker" te doen dan balken lassen of zit ik hier fout.
zou het ook niet zo zijn dat het scheelt waar je hem laat keuren? bij de een zal ie misschien nog wel door de apk heen komen en bij de ander niet.ze hebben wel allemaal dezelfde regels maar toch
cees
zou het ook niet zo zijn dat het scheelt waar je hem laat keuren? bij de een zal ie misschien nog wel door de apk heen komen en bij de ander niet.ze hebben wel allemaal dezelfde regels maar toch
cees
- cyclofrene
-
- cees en jantine