Ik ben Sam, 21 jaar, en studeer Automotive Engineering bij de HAN in Arnhem. Ik ben al een poosje lid van de R4 Club, maar had nog geen bericht op het forum geplaatst, en omdat ik nu het een en ander aan het uitzoeken ben voor een nieuw project is het nu nodig tijd daarvoor.
In 2019-2020 heb ik een 4tje voorbereid als school project van de HAN voor de 4L Trophy Rally (meeste mensen zijn hier waarschijnlijk wel bekend mee), het team heet HAN 4L:

Ik kan in een andere post meer vertellen over het Sahara avontuur, mocht daar vraag naar zijn.
Momenteel ben ik bezig met een andere R4, mijn eerste echte eigen R4 (de bovenstaande is van de HAN), een blauwe berline die gekocht was als donorauto om een motorblok te voorzien voor een van de nieuwe auto's van het HAN 4L team. de HAN had geen plek voor de auto, dus toen heb ik hem overgenomen. Omdat ik zelf dus een nieuw blok nodig had, ben ik op zoek gegaan naar wat mij het meest gave leek: een Alpine Turbo blok, gecombineerd met een 5-TX bak. hieronder wat foto's:

Met vriendelijke groet,
Sam