Altijd mooi, de combinatie van metalen klep, ronde knippers en zwarte grille...
Die nummerplaat moet trouwens echt op de motorkap gaan komen i.p.v. op de bumper! Tis geen GTL...
Laatst gewijzigd door Hanz op wo jul 11, 2018 5:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij staat op 54382 kilometer, maar het blok zit hopeloos vast. Er komt een motor in van een F4 van 1984. Ik ben nog op zoek naar een zwart interieur, dat zal wel een speurtocht worden.
De stalen ruitlijsten zitten er nog in, in acceptabele staat.
Op de dorpels komen sierlijst en van een fase1 viertje.
Waarschijnlijk volgt er binnenkort een lijstje met dingen die ik nodig heb.
Altijd mooi, de combinatie van metalen klep, ronde knippers en zwarte grille...
Die nummerplaat moet trouwens echt op de motorkap gaan komen i.p.v. op de bumper! Tis geen GTL...
En als je toch bezig bent, maak dan meteen de voorste traverse zwart...
Idd, die combi is het mooist.
De kentekenplaat origineel in die jaren vaker op een stalen plaat gemonteerd, net zoiets als de plastic variant van de GTL. Ik twijfel nog.... De oude stalen plaat vind ik ook wel wat hebben....
De stalen raamlijsten blijven er zeker in. Veel mooier met dat chroom lijstje aan de binnenzijde.
En tja, die dorpellijsten zaten bij het project. Er is vast niet iemand die zoiets kan ruilen voor de juiste smalle. En het geeft 'm ook wel wat eigenzinnigs....
Sowieso beter dan van kleur verschoten tonklatten.
84-ML-48 schreef:Alles mooi schoonmaken en de teamleiding vervangen waar we nu heel goed bij kunnen.
Let er bij het vervangen van de teamleiding op dat er eerst weer wederzijds vertrouwen moet ontstaan voordat het geheel weer een geoliede machine vormt...succes!