Puik werk, ik wou dat ik al zo ver was
Mooi stuiklaswerk, tenminste geen overlapwerk met nadenkit o.i.d..... pfff wat ik al niet tegenkwam bij mijn chassis met al dat over lapwerk, nadenkit en camouflage zooi pffff de roest eronder sprong je tegemoet
Blauw is geen kleur maar een toestand.
De eerste een R4 GTL 1983 (van 1987 t/m 1992)
Nu een R4 GTL 1985 (van 2014 tot heden)
Het frame ligt op en pallet zodat hij makkelijk naar buiten te reiden is om te spuiten.
De hoogte is inderdaad soms een nadeel. Ik zet hem vaak op zijn kant om wat hoger te kunnen werken.
Het stuik lassen gaat veel tijd in zitten het is leuk om te zien dat het anderen opvalt.
Ik ben de markering van het aftekenen op torsiestaaf helaas kwijt geraakt bij het stralen/verven.
Met behulp van de oude foto’s heb ik markeringen (links of rechts indicatie) met de tandjes en de aftekening op de beugel proberen uit te lijnen.
Alles natuurlijk perfect gedaan om een ongelijke vloer. Ik ben benieuwd of ik in de buurt zit en hoe groot het rij hoogte verschil tussen links en rechts straks is.
Ik ben vergeten foto’s te maken van de montage zelf.
De achter as is helemaal uit elkaar gehaald, gestraald en gespoten.
De nieuwe silent blokken er terug op geperst onder de juiste hoek.
De Franse site met uitleg, als je op de plaatjes klik dan krijg je een grotere versie: https://la4ldesylvie.fr/index.php?optio ... Itemid=139" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je naar: https://translate.google.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gaat en de Franse pagina er in plakt kun je aan de rechterkant op de link klikken. Nu is de hele pagina in het Nederlands verbasterd, helaas werken de grotere plaatjes dan niet meer.
Hier onder het resultaat. De torsiestaven heb ik hier nog niet op spanning gezet: