Hallo
Bij de laatste APK (R6 1180 1970) was een adviespunt om twee rubbers aan de voorzijde van het onderstel te vervangen.
Wie weet hoe die heten en waar ik ze kan kopen?
Twee foto's hieronder
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
Ik zie duidelijk een stuk rubber zitten, maar het koeienoog lijkt alleen van metaal.
Het spulletje zit nogal vast, de bouten gaan wel los maar het geheel wil niet vrij komen, ik kan dan ook niet goed zien hoe het geheel eruit ziet.
Op het chassis zit met 2 boutjes een elipsvormig stuk staal met daarop een bolvorming waarin een bolvormig rubber zit om een stalen bus. de bout zit vast op de bus en het rubber kan draaien in de bolvorming van het koeieoog. als je het koeieoog los in je hand hebt lijkt 't wel wat op een (koeie)oog, vandaar de naam.