Om dit helemaal grondig te doen zou het driehoekje eraf moeten, maar kan ik dat doen zonder dat de hele achteras er eigenlijk af moet?

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
dat hoeft niet echt, maar is wel beter.harbourseal schreef:Dat is wat stevig laswerk waar je tegenaan zit.
Je kunt het doen met de koets erop ala Roberto.
Maar hoe dan ook. De achteras moet eraf.
Is dat zo, is ie echt door ? d'r zijn nog steeds een aantal 4-tjes waar er pur in het eind van de kokerbalk zit, maar voor de duidelijkheid, origineel is de achterzijde van deze balk helemaal open. maw dat daar purschuim zit betekent niet dat 't is doorgerot (wel dat 't daar dorgerot kan zijn.) de meeste keurmeesters weten niet hoe het origineel zat, en willen dus ook vaak niet het risico nemen dat ze bij een steekproef strafpunten oplopen (hangt ook soms een beetje van hun huidige strafpunten stand af) als ik naar de foto kijk ziet 't er niet echt rot uit, is de zijkant hard ? is de bovenkant van de kokerbalk hard, dan kan je zelfs aan de keurmeester uitleggen dat ie ook op een afkeur een steekproef kan krijgen (en ook voor onterechte afkeur strafpunten op kan lopen) maar dan wil ie 'm waarschijnlijk helemaal niet meer keurenharbourseal schreef:Dat pur schuim is ook de veroorzaker van deze ellende.
Heeft jaren lang vocht opgenomen daardoor is de kop van de swingarm bevestiging afgerot.