Wat is een harde savane waard (1987)?

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
mariekevherk

Wat is een harde savane waard (1987)?

Bericht: # 158456Bericht mariekevherk »

Ik heb besloten weer toe te geven aan mijn liefde voor r4 tjes.
Al een poosje op zoek, maar mijn droomautootje is nog niet voorbij gekomen.
Helaas is de nood nu hoger opeens, omdat onze gebruiksauto met panne staat.

En jawel, in de buurt (ik woon in Frankrijk) een mooie r4. Orginele lak, geen roest, harde onderkant, interieur als nieuw... Alleen mevrouw heeft langs een muurtje gereden.
Krassen door de lak heen op achter spatbord en 2 deuren. Bovendien deukje in deur van bestuurder.

Door deze gebruikerssporen niet mijn droomauto.
Toch kan hij voorlopig goed voldoen en zou ik hem kunnen verkopen in NL als ik wel mijn droomauto heb gevonden.

Dus, wie kan mij wat vertellen over de marktwaarde van deze auto in Nederland?

Linkje:

http://www.leboncoin.fr/voitures/829176779.htm?ca=14_s" onclick="window.open(this.href);return false;
Rutger-peer

Re: Wat is een harde savane waard (1987)?

Bericht: # 158654Bericht Rutger-peer »

Kan de advertentie niet meer zien, maar "hard" en "geen roest" is toch wel iets waar ik heel erg voorzichtig mee zou zijn. Zijn uitspraken die ik zaak heb gehoord maar die ik nog nooit waarheid heb zien zijn (zonder geintjes).

Franse R4tjes hebben vaak wel minder te leiden gehad, dus zijn waarschijnlijk beter dan Nederlandse. Tijdje terug dat ik echt in het kopen van die auto's zat (heb die van mij ongeveer 5 jaar), maar een gemiddelde "harde" en tamelijk mooie R4 gaat tegenwoordig geloof ik voor tussen de 3000 en 4000 weg. Hangt wel weer van t type af. De echte oudjes zijn wel weer een stuk duurder dan de nieuwere GTL's, hoewel de laatste 90's modellen in goede staat toch wel weer wat meer waard lijken te zijn dan een ongerestaureerde 80's GTL.

Maar lastig te zeggen en zoals gezegd: ik zit er niet echt goed meer in. Foto's doen wonderen!
Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).
mariekevherk

Re: Wat is een harde savane waard (1987)?

Bericht: # 158663Bericht mariekevherk »

Bedankt voor je reactie.
Ik ga de auto met schade laten staan. De handel loopt hier zeker niet storm, r4's staan lang in de aanbieding tenminste.
Wie weet in Nederland wel was even mijn gedachte, maar ook hier geen grote juich kreten.
Stel ik kan hem voor €1750 overnemen, dan moet ik maar weer zien dat ik hem kwijtraak.
Beter even afwachten of een weekendje weg plannen om een paar mooiere R4's te bezoeken.
Plaats reactie