Ik ben inmiddels een paar Rodeo's verder. Fons (RVIER) uit Eindhoven heeft nog veel onderdelen van dit type. Wellicht een schutbord. Een schutbord uit een R6 past ook met wat kleine aanpassingen.
De maten van het rek achter zal je niet gauw vinden, vermoed ik. Het komt echter niet zo precies aan. Voor heb je een rechte stang die met 4 m7 boutjes op het chassis geschroefd zitten. Hier veel kruipolie gebruiken. Het rek wat ik bij jou zo zie op de foto (ik adviseer voor volgende foto's 640x480 pixels) ziet er goed uit en is na te maken. Het enige wat precies moet worden opgemeten, zijn de 2 staanders die helemaal aan het uiteinde van de badkuip komen. Deze mogen niet teveel naar elkaar toe, anders kan de achterklep niet dicht.
Ik zie dat de spatborden voor eraf zijn. Meestal lukt dat niet zonder schade aan de steunen van het voorraam. Deze zou ik gewoon nieuw bestellen, want die zijn lastig na te maken. (mmrodeo shop).
Je mag gerust (graag zelfs) een keer langs komen om te zien hoe de mijne in elkaar steekt. Ik heb alleen nog kleinkraam liggen.
Succes,
Ido van der Gragt
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2