Rond 11:30 denk ik, RVIER op de Graaf Engelbertlaan richting A16 gespot. Ik reed zelf met de boswachter op de princenhagelaan onderweg naar Zundert.
Ik was in cognito en heb je niet gezien.
Kwam later op de dag in Eindhoven de aan de Laagstraat de R4 van Jesus z'n moeder tegen
99-LT-PF. Geel met een wit dak/moterkap, een engel op de grill en Maria foto's bij de achterruit
Is die van iemand van het forum?
De Eerste rijdend op de Ginnikenweg.
Een witte TL met allemaal zwarte strepen op de flanken.
De tweede geparkeerd op de Wilhelminastraat bij Garage Nogorny.
Ook een TL in een fraai hemelsblauw metalic. Zijn het bekenden van het forum? ik heb ze geen van beide eerder gezien.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Zojuist om 19.00 uur op de A12 afslag Arnhem-Noord in de richting Utrecht kwam een Saviem-bleu F6 ons tegemoet.
"Met-zonder" achter ruiten ;-}
Dus de geblindeerde versie van de mijne.
Leuk, nog nooit gezien.
Groet,
RENATE
***Als het rammelt, ben je het in ieder geval niet verloren ***
Afgelopen woensdag een rode GTL gezien op de A73 richting Venlo.
Kenteken begon met LJ, de achterklep was gesierd met een VVV sticker (voetbalclub in Venlo).
Ik was incognito, heb wel getoeterd.
Vanochtend - voor het eerst in de 9 jaar dat ik nu op en neer pendel - vanuit de trein een 4tje gespot, en wel een exemplaar met dichte ruitjes, dat zich ter hoogte van Zaltbommel in noordelijke richting bewoog. Aldus.
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
Gisteren tussen 15:00 en 16:00 een goed uitziende metallic(-blauwe?) 4 op de A59 met behoorlijk recent kenteken, ging eraf bij Nieuwkuijk. Incognito gepasseerd. Geen contact, wel geprobeerd
En een nieuwe in Nijmegen, op 10/7 op de Daalseweg een tekoopstaande 4 uit '85 met met retrofit 70's exterieur. LS-67-..