film r4 gezocht. Meester Kikker

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Mark4GTL
Contacteer:

film r4 gezocht. Meester Kikker

Bericht: # 156952Bericht Mark4GTL »

Zie onderstaande:

Beste heer Spoelstra,

Op dit moment zijn we bij BosBros druk bezig met de voorbereidingen van een nieuwe speelfilm ‘’Meester Kikker’’. Het verhaal van Meester Kikker is gebaseerd op het boek van Paul van Loon. Andere speelfilms die BosBros heeft geproduceerd zijn o.a: Ja Zuster/ Nee Zuster, Minoes en Wiplala. Meester Kikker zal in de zomer van 2016 in de Nederlandse bioscopen verschijnen.

Het verhaal van Meester Kikker speelt zich af op de Basischool De Ark. Hier zit het vrolijke meisje Sita in de klas bij Meester Frans. Een gewone klas, gewone kinderen en een gewone Meester. Of toch niet? Het leven van de kinderen uit de klas van Meester Frans staat op zijn kop als blijkt dat de meester soms in een kikker verandert. Sita is dol op haar meester Frans dat ze hem kost wat kost wil beschermen in de gevaarlijke dierenwereld.

De moeder van Sita (Cecile) is werkzaam in een asiel en rijdt in een auto die groot genoeg is om dieren te vervoeren. In mijn zoektocht naar een bijzondere auto die past bij het karakter, kwam ik bij u terecht. De Renault 4 heeft volgens de regisseur en art director de uitstraling die we zoeken. Ik ben op zoek naar deze auto in de kleur donkerrood, donkerblauw, blauwgroen of oker geel (een neutrale donkere kleur). Verder moet de laadruimte van de auto minstens 110cm hoog zijn.

Mijn vraag is of u in het bezit bent van deze auto, of dat ik via u in contact kan komen met iemand die in het bezit is van deze auto. We zouden de auto circa 6 dagen willen gebruiken in de periode van 20 juni tot eind augustus. Op dit moment kan ik nog geen exacte data geven, ik ben voor nu alleen aan het inventariseren wat de mogelijkheden wat betreft de auto zijn.

Ik ben erg benieuwd of u geïnteresseerd bent om mee te werken aan deze speelfilm, of dat ik via u in contact kan komen met iemand die interesse heeft. Ik zou dan graag een foto van de auto per mail ontvangen.

Ik kijk uit naar een bericht terug. Bij vragen ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

contact = floor@bosbros.com
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Rik

Re: film r4 gezocht. Meester Kikker

Bericht: # 156988Bericht Rik »

Ze zijn met name nog op zoek naar een f4, wie kan helpen?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
bestuur

Re: film r4 gezocht. Meester Kikker

Bericht: # 157035Bericht bestuur »

Ik heb vandaag de volgende email gekregen:

Beste Marieke,

Bedankt voor uw bericht. Er is inmiddels iets gewijzigd waardoor de afmetingen van het laadruim niet meer van belang zijn. Dit betekent dat de gewone R4 dus wel een optie zou zijn. De bestel variant past echter qua looks ook bij wat we zoeken, dus mensen met zowel een R4 als de bestel variant mogen contact met mij opnemen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik inmiddels een aantal Renault R4 eigenaren heb gevonden die mee willen werken. Maar ik ben eigenlijk nog specifiek op zoek naar een donkerrood, oker geel of blauwgroen model. Geen wit, zwart of knalkleuren dus. Wellicht dat er via jullie forum/website nog mensen zich melden? Ze kunnen mij een e-mail sturen als er intersse is.

Zoals ik al aangaf heb ik al een aantal geïnteresseerden gevonden, ook met andere automodellen. Er zal uiteindelijk een keuze worden gemaakt uit één van deze auto’s.

Hopelijk komt er via jullie nog iets uit! Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet,

Floor Bökkerink
Productie Coördinator | Meester Kikker

@ floor@bosbros.com
Plaats reactie