Hij is leuk, maar Robert, ik twijfel nog over de kleurstelling. Rood is wel mijn handelsmerk nu, al wilde ik er een crash tender van maken. Het witte dak is altijd goed, lekker koel in de zomer, daarop valt blauw heel goed op.
Rudi schreef:Hij is leuk, maar Robert, ik twijfel nog over de kleurstelling. Rood is wel mijn handelsmerk nu, al wilde ik er een crash tender van maken. Het witte dak is altijd goed, lekker koel in de zomer, daarop valt blauw heel goed op.
Ik wist niet dan 'rood' je handelsmerk was maar juist dat je met 'oude auto's' jezelf aan het verplaatsen was...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik rijd met oude opvallende auto's, omdat ik me niet thuis voel in een neutrale zzp bak met diesel injectie en niets zeggend uiterlijk...
IK spiegel me dus aan jou
De goelette heb ik vanmorgen uit de garage gereden, op gas wel te verstaan en ze liep prachtig getuige een filmpje op mijn facebook.
Ik ben dus nog steeds zoekende naar bepaalde onderdelen, sloten zouden prima zijn, ook wat andere en oudere achterlichten.
De befaamde houten ladder en wat snuisterijen
Ik heb inmiddels een uitschuifbare houten ladder met 20 sporten en katrol.
Daarvoor zoek ik de ladderconstructie op het dak.
Zwaailichten en achterverlichting ook aanwezig.
Heb inmiddels de Goelette aardig aan de tand kunnen voelen.
Op gas loopt ze 1:5.
Echter opeens was er geen stroom meer.
Een revisiebedrijf heeft mijn dynamo uitgemeten en gaf als reden : op en niet te reviseren.
Ik zoek nu eenzelfde dynamo met regelaar oude type of wisselstroom dynamo/alternator op 24v.
Wie heeft er kennis van, weet waar ze te vinden zijn of weet bij plaatsing hoe deze is ingebouwd en kan dit verduidelijken met foto's.
Ik plaats deze oproep hier omdat het eigen Goelette forum in diepe slaap is.
Iemand met ervaring van onderdelen uit het magazijn van CAR is ook welkom om te reageren.