Presentatie door Melun Retro Passion
http://mateilhol.free-bb.com/sujet-4783 ... -2014.html
Foto's presentatie nieuw chassis
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Foto's presentatie nieuw chassis
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Re: Foto's presentatie nieuw chassis
Heeft er al iemand contact gehad met melun over de levering van zo'n nieuw chassis naar Nederland. Ik ben er over aan het denken om zo'n chassis te kopen. Als er meer gegadigden zijn dan kunnen we misschien een gezamenlijk transport regelen.
ben nog niet enthousiast over het punt laswerk 

Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Waarom niet Fons?RVIER schreef:ben nog niet enthousiast over het punt laswerk
Ik zou alleen verwachten dat het nog een keer door een kathaforese lakbad zou fietsen.
Blauwe Renault 4 Gendamerie- 112C - December 1988 sinds 29NOV2010
Rode Citroen Grand Picasso - Augustus 2010 - sinds Juni 2013
Rode Citroen Grand Picasso - Augustus 2010 - sinds Juni 2013
-
Ik heb er een besteld. Was van plan om die op enig moment zelf op te halen bij Melun (of bij de Belgische fabrikant als die mogelijkheid bestaat). Ik zou meer dan een chassis kunnen meebrengen. Dat betekent dan in principe afgeleverd en dus ophalen in Rotterdam.Heeft er al iemand contact gehad met melun over de levering van zo'n nieuw chassis naar Nederland. Ik ben er over aan het denken om zo'n chassis te kopen. Als er meer gegadigden zijn dan kunnen we misschien een gezamenlijk transport regelen.
Hoi jan,
Ik had ook al bij melun gevraagd of ophalen mogelijk is, of wat de bezorgkosten zouden zijn. Ik kreeg alleen geen duidelijk antwoord. Ook lees ik op de site dat een cataforese behandeling wordt onderzocht. Heb jij daar meer info over gekregen? Ik denk er nog eens goed over na, maar zeker al bedankt voor het aanbod om samen iets met het transport te kunnen combineren.
Ik had ook al bij melun gevraagd of ophalen mogelijk is, of wat de bezorgkosten zouden zijn. Ik kreeg alleen geen duidelijk antwoord. Ook lees ik op de site dat een cataforese behandeling wordt onderzocht. Heb jij daar meer info over gekregen? Ik denk er nog eens goed over na, maar zeker al bedankt voor het aanbod om samen iets met het transport te kunnen combineren.