onze R4 GTL uit 1979
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Luuthje
- Berichten: 166
- Lid geworden op: ma dec 12, 2005 1:08 pm
- Locatie: Oosterhout (gld)
- Contacteer:
Re: onze R4 GTL uit 1979
Wat Bertje bedoeld is, wanneer de achteras helemaal in zou veren komt het rubber stootblok onder tegen de gordelplaat. Vandaar dat die platte kant onder aan die plaat zit. Dit zie ik ook niet op de foto's.
Groeten Luuth
Groeten Luuth
(1987) R4 F4, (1981) R5 alpine, (1987) Trafic 4x4, (1983) Renault GTL 18 break
Re: onze R4 GTL uit 1979
Mee eens, maar het stootblok voorkomt inprincipe te ver door veren zodat de schokbreker volledig in zou veren, wat de schokbreker zou kunnen beschadigen, ik heb dat stootblok ook niet meer en zou in principe geen probleem moeten wezen.. (en toen haalde ik weer 2 topic door elkaar... is altijd lastig ik kijk meestal alleen de laatste paar berichtenn...)
Re: onze R4 GTL uit 1979
o ok. ik heb nooit geweten dat dat daar voor was.
Die aanslagen zaten er aan de andere kant al niet meer in, ik heb ze er ook niet ingemaakt.
bij ons zal hij niet zo zwaar beladen worden, dus denk dat het wel goed gaat en anders zal ik ze er in moeten maken.
Die aanslagen zaten er aan de andere kant al niet meer in, ik heb ze er ook niet ingemaakt.
bij ons zal hij niet zo zwaar beladen worden, dus denk dat het wel goed gaat en anders zal ik ze er in moeten maken.
Re: onze R4 GTL uit 1979
Prima, dan heb je weer wat bijgeleerd
Zelf moet ik er binnenkort ook aan geloven en ik zit nog te dubben of ik enkel plaatwerk maak zoals jij of het toch weer als originieel wil hebben.
Zelf moet ik er binnenkort ook aan geloven en ik zit nog te dubben of ik enkel plaatwerk maak zoals jij of het toch weer als originieel wil hebben.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: onze R4 GTL uit 1979
Ach tegen de tijd dat dat weer verrot is, is er wel wat anders dat vervangen moet worden.Bertje schreef: Zelf moet ik er binnenkort ook aan geloven en ik zit nog te dubben of ik enkel plaatwerk maak zoals jij of het toch weer als originieel wil hebben.
Re: onze R4 GTL uit 1979
Het is lang geleden dat ik hier iets heb geplaatst maar we hebben niet stil gezeten.
Na een jaar heerlijk te hebben gereden zonder problemen is de 4 nu zo goed als klaar.
Nog een paar dingetjes en dan is hij klaar voor de Renaultoloog
Na een jaar heerlijk te hebben gereden zonder problemen is de 4 nu zo goed als klaar.
Nog een paar dingetjes en dan is hij klaar voor de Renaultoloog
Re: onze R4 GTL uit 1979
Is een mooi karretje geworden! Stootstrips eraf en verchroomde spiegels erop, zie ik.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: onze R4 GTL uit 1979
Wauw, die is mooi geworden!! Ik kom hem zeker bekijken op Renaultoloog.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Re: onze R4 GTL uit 1979
De stootstrips die erop zaten waren heel lelijk over gespoten door de vorige eigenaar.
Dus hebben we weer nieuwe originele gtl lijsten gehaald.
Eerst even de verf harden en dan kunnen ze erop.
We hebben nu ook een chromen daktrim.
Bumpers en handgrepen komen nog
Nu eerst ons potje weer vullen
Dus hebben we weer nieuwe originele gtl lijsten gehaald.
Eerst even de verf harden en dan kunnen ze erop.
We hebben nu ook een chromen daktrim.
Bumpers en handgrepen komen nog
Nu eerst ons potje weer vullen
Re: onze R4 GTL uit 1979
Dat is nog een echte met 32mm solex blokkeringsschroef eruit en je hebt 45 PK als motor goed in loopt dit de teller uit deze viertjes zijn alleen geleverd in 78 en 79 met 32mm solex is de motor uit de R6