loctite 495, alle lijmresten verwijderen, goed ontvetten. Aluminium steuntje niet opschuren maar mooi vlak houden. De veer uit de knop verwijderen , de knop en het steuntje terug bijeen brengen, lijm aanbrengen op het steuntje, de knop en steuntje in sluitings stand aanbrengen op het raam en enkele seconden goed aandrukken.
na enkele uren veertje terug aanbrengen.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt, maar zoals ik in een ander topic aangaf, zitten er andere ruiten in waar ik wel blij mee ben, want de originele met de stukjes ijzer erin schijnen nogal eens te roesten en ik heb nu ook achter schuifruiten...lekker bij warm weer.....
Renault 4 R1123 845cc 1968
Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8 1997
Ford S-Max 2.5i 20V Turbo 2006
Honda Helix CN250 1986
De eerste maanden dat ik mijn R4 had heb ik rondgereden zonder de 4 knoppen. elke keer dat ik remde schoven alle raampjes een stukje open. links achter kon ik niet sluiten tijdens het rijden. tegen de winter de lijm maar eens bovengehaald. Het duurde wel even voor ik de juiste manier van lijmen had gevonden.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik woon in Elst, bij Veenendaal, dat is niet echt in de buurt helaas.
Ik heb trouwens geen Loctite gebruikt, want ik schrok me rot van de prijzen voor zo'n ieniemienie flesje. Heb nu een of andere superlijm gebruikt van Pattex. Zit als een huis zo vast. Al goed getest inmiddels.
Renault 4 R1123 845cc 1968
Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8 1997
Ford S-Max 2.5i 20V Turbo 2006
Honda Helix CN250 1986