Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Qua titel natuurlijk weljeffr4 schreef:Of wellicht in deze topic, die ikzelf ben begonnenLijkt er heeeeeel veel op.
Plagiaat![]()
viewtopic.php?f=3&t=11506
Ben dan wel geen Admin of Moderator, maar kun je dat zelf dan niet?Eelco schreef:admin danwel moderators: pleaaaaaaaaaaaaaaaase pas de layout van dit forum aan zodat we de fotos helemaal kunenn zine. Zoveel moeite is dit toch niet? word al door veel forummers herhaaldelijk gevraagd.
Ook als jongere R4 verprutser moet ook ik toegeven dat de topic Viertjes in het Wild beter van toepassing is en ik ben het met Sake eens, dat nu je toch een image host moet gebruiken om foto's op dit forum te plaatsen, in dezelfde handeling ,het formaat Message board 640x480 één klik meer is om te resizen en zo je image in zijn geheel zichtbaar is,,,,Hanz schreef:Qua titel natuurlijk welmaar als purist kan ik niet nalaten te benadrukken dat als het foto's betreft waar viertjes toevallig op staan, Viertjes In Het Wild het aangewezen topic is...
Bedankt voor je reactie, echter, deze foto's zijn al 800x600, dankzij de automatische tool van Photobucket, dus die vlieger gaat niet op.Sake schreef:Ben dan wel geen Admin of Moderator, maar kun je dat zelf dan niet?Eelco schreef:admin danwel moderators: pleaaaaaaaaaaaaaaaase pas de layout van dit forum aan zodat we de fotos helemaal kunenn zine. Zoveel moeite is dit toch niet? word al door veel forummers herhaaldelijk gevraagd.
In plaats van de nu gebruikte 1024 x 705 , zou je ook kunnen kiezen voor het meestal gebruikte formaat voor forums van 640 x 480, dan zul je zien dat het ineens wel helemaal zichtbaar is.
Ik stel gewoon voor dat foto die niet in dit formaat zijn, gewoon niet toegelaten worden op het forum.
En dat kan veel makkelijker ingesteld worden dan een groter formaat foto's.
Een ander voordeel is dat de laadtijd van het forum snel blijft, bij kleinere foto's.