Vandaag gespot in Midwoud een rode Rodeo met Okido aan het stuur. Wij hebben even naar elkaar gezwaaid en nog meer 4tjes bij Garage Keijzer in Midwoud bij de sleuteldag
Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen
Ik zag vandaag omgeving Eindhoven, ergens op de grote weg, een mat donkergrijs? (mistig) , R4tje rijden met het harp grilletje. Ik heb 'm nooit eerder gespot in deze buurt. Ik reed met een vrachtwagen dus niet als mede-R4 rijder te herkennen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gisterenochtend al lopend naar mijn atelier De Boswachter aanschouwd in levende lijve! Als gevolg daarvan even op MP gekeken naar een nestje F6 te Pr Beek: ik kreeg thee met een koekje en toen ging het weer beter...
Gisterenmiddag Le Pompier aanschouwd vanuit de J9. Welke een schatje is het toch!
Maar in een F4 noch F6 past een kuub hout verantwoord, de J9 lust het rauw! Dus voorlopig J9 voor mij! En lopen...
Was een mooie dag: naast het restaurant stond een rode GTL: waar heb ik gisteren gegeten?
En dan stond er een zwarte F6 bij de buurvrouw voor! 4 viertjes in een dag.
Vandaag de achtertuin knippen en harken.
Gisteren stond dit prachtig mooie zwart glimmend Viertje in Brugge geparkeerd!
Een foto waard.
Vrijdag avond zagen we nog een spier-witte langs komen rijden, ook in Brugge.
Groet,
RENATE
***Als het rammelt, ben je het in ieder geval niet verloren ***
Vanochtend rond 8:00u
Terheydenseweg tussen de A59 en Terheyden een witte uit de richting Wagenberg. Knipperde snel nog even naar mij en was voorbij voor ik er erg in had met mijn slaperige hoofd.
Bij deze dan sorry ik heb u wel gezien.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub