ben nu echt begonnen met een restauratie project. Vandaag de eerste spulletjes van het passiveren terug. Heel mooi schoon en zonder roest. Heerlijk sleutelen.
ben nu echt begonnen met een restauratie project. Vandaag de eerste spulletjes van het passiveren terug. Heel mooi schoon en zonder roest. Heerlijk sleutelen.
Oei dit zit er wel erg gaaf uit. Succes!
Blauwe Renault 4 Gendamerie- 112C - December 1988 sinds 29NOV2010 Rode Citroen Grand Picasso - Augustus 2010 - sinds Juni 2013
Ziet er erg netjes uit allemaal. Is het laten passiveren veel goedkoper dan nieuw? Ik zie dat moeren en onderlegringen en zo ook gepassiveerd zijn.
Wat heb je aan de achteras gedaan?
Succes met je restauratie.
Heel scherp dank voor de tips. Zit nu weer goed. Bezig met achterbrug morgenavond verder. Best pittig die achteras. Vervelende ook dat je lak wel wat beschadigt. Morgen de rechterkant links zit. Ik zoek nog de zwarte triangel onder de motorkap plus de stangen naar de radiator.
Als het niet lukt, haal dan links de zwingarm weer los. In mijn ervaring moet je eerst aan beide kanten de ankerplaten van de torsie vastzetten, dan pas de zwingarmbevestigingen. Of net andersom, dat weet ik niet meer. Maar bij mij werkte heb in elk geval niet al ik eerst rechts alles vastzette en dan pas links (of andersom).