In navolging van de sleuteldag in Son een sleuteldag in Waale
Tijdens het vervangen van de startmotor, kwamen we er achter dat de metalenplaat van het rubber gedeelte van de motorsteun rechts los was. Gelukkig had het magazijn een "nieuwe" steun bij zich. Helaas was er toen niet de tijd om de steun nog te vervangen. Maar vandaag wel.
Oef wat een klus wederom.
1) auto opbokken en wiel verwijderen
2) motorblok ondersteunen
3) steun van het chassis verwijderen
4) steun van het blok los maken (met een onmogelijke 4e schroef)
5) nieuwe steun monteren op het blok (met een onmogelijke 4e schroef)
6) steun op het chassis monteren. Shit, lukt niet. Het draadeind van de nieuwe steun zit in de weg.
7) plaat tussen motorblok en versnellingsbak verwijderen (wat zitten die bouten vast, zeg)

chassissteun vastschroeven aan draadeind
9) chassisteun vastschroeven aan chassis
10) plaat tussen versnellingsbak en motor terugschroeven ( met 2 onmogelijke schroeven )
11) wiel terug plaatsen en auto weer laten zakken.
En de zondag is weer om. Maar met een tevreden gevoel. Zo nu een lekker

.
Toch zou het niet zo'n klus zijn als je bij de bouten zou kunnen. De onmogelijke bouten, maken het een flinke klus.