mmmm eens kijken wat ligt er bij de pomp..tja ach gewoon een anti condensspray werkt in mijn ogen ook prima.. gewoon ff erop spuiten enne geen probeempjes meer..
_________________
verkaatje is nu eigenlijk VIERkaatje....
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: verkaatje op 2003-02-07 14:59 ]</font>
Dat impliceert dat ze af fabriek dus verkeerd zijn afgeleverd. Lijkt me ook niet aannemelijk.
Als enkele streepjes het doen, dan is de rest van de streepjes onderbroken. Althans, dat denk ik.
Maar dat doormeten is nog steeds moeilijk hoor. Ben er nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
Is het zo dat er op de stukke stukkies wel spanning staat, maar niks stroomt? Om maar even de parallel van het stromende water aan te houden? Electrikeciteit schijnt dezelfde eigenschappen te hebben. Overigens, aan stromend water in m'n 4 geen gebrek.
Nou, als de weerstand niet helemaal gelijk is, dan kan er wel verschil in de draadjes optreden... (ook hier gaat de vergelijking met water wel op...). Als er dan in totaal te weinig prik aankomt (soort deltawerken in de aanvoer) wegens slechte verbindingen, dan zou het allemaal kunnen kloppen....
Op z`n Frans........... een 12 volt mini föhn op de hoedenplank of aan de binnenkant van het dak vastmaken, richting achterruit, bedienbaar vanuit je dashboard met een aan- en uitschakelaar! Het werkt altijd
Een praktische oplossing is het niet meer achteruit rijden. Hoeft ook niet met een viertje. Met zo'n bodemvrijheid en die breedte kan je gerust door plantsoenen en over trottiors rijden....pas de problem.
Er blijken veel oplossingen voor het al of niet schoon krijgen van de achterruit. Gewoon zorgen dat het niet nat is in de auto heb ik nog niet gehoord. Alles gaat daarentegen voorbij aan de wens van Berrie dat hij voor zijn volledig gerestaureerde Viertje wil zorgen voor een functionerende achterruitverwarming...
We hebben nog een heeee........... perfectionist bij de club, (Bram),quasi restauratie............Wat is eigelijk zijn meining, of (de) oplossing volgens hem.......daar ben ik wel benieuwd.
Dus Bram...... gewoon mee denken.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Franckie op 2003-02-08 10:56 ]</font>
Ik lig er nie van wakker da mijn achteruit verwarming nie werkt (er zijn zelfs 4tjes zonder achteruit verwarming en die rijden even goed, achteruit rijden op buitenspiegels gaat ook (maar dan moet ge natuurlijk wel kunnen rijden )
Een tip van een ex 4 rijder.
Zie eerst de condens veroorzaker te verhelpen (meestal lekkage bij het luchtrooster)
en plaats een externe achteruitverwarming op de achterklep (gloeidraadjes met circulatiemotor)te bedienen van af het dachbord.
Ze zijn nog normaal te bestellen bij de auto materialezaak .
suc6 paul
Zozo, dit forum heeft serieus tongen los gemaakt! Wat een reacties! Ik wou ook nog even een duit in het zakje doen door te vertellen dat van mijn eerste GTL de verwarming het eerst prima deed en vlak voordat ik hem heb gesloopt hij ermee ophield (mmm... hebben viertjes toch gevoel...) Mijn blauwtje waar ik nu mee rijd heeft drie werkende streepjes op ooghoogte. Ook ik voel me hiermee de koning te rijk na het lezen van voorgaande berichten. Ik durf er ook niets aan te doen uit angst dat ook deze drie er mee ophouden. Ik heb al wel van dat zilververf, maar die breukjes zijn moeilijk te vinden.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!