ervaringen met kleine caravan/vouwwagen gezocht
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- dick holtrop
- Contacteer:
ervaringen met kleine caravan/vouwwagen gezocht
wie kan ons meer vertellen over een lichte caravan voor achter een 4 gtl met 1300 ts motor.
wie heeft wat en hoe voldoet dit?
groet dick
wie heeft wat en hoe voldoet dit?
groet dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: ervaringen met kleine caravan/vouwwagen gezocht
Dick heb geen ervaring maar misschien is dit wat voor je.
http://Www.gobanna.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel een beetje prijzig denk ik....
http://Www.gobanna.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel een beetje prijzig denk ik....
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
Een "Klap caravan" is nogal populair bij de R4ders dacht ik... er zijn er toch verschillende in de club? Rapido
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Deze wil ik....

Launched in 2011 with a production run limited to just 150 units the light-weight swallows nest is a 21st century homage to the company’s first travel trailer Credit: Knaus Tabbert GmbH

Launched in 2011 with a production run limited to just 150 units the light-weight swallows nest is a 21st century homage to the company’s first travel trailer Credit: Knaus Tabbert GmbH
Of van onze gebroeders, die de Burton kitcar bouwen op 2CV basis, hebben ook eem lichtgewicht trailertje NEST :

http://www.nest-caravan.com/

http://www.nest-caravan.com/
-

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik heb het altijd overwogen, maar nooit gedaan.
geen caravan, maar een klapkar.
Een redelijk simpele kar met eigen gewicht van rond de 300 kg en een max laadvermogen van rond de 550 kg.
Caravan minnend nederland leest de KCK, haal wat info bij de bieb.
Er zijn moderne caravans en oudjes, zoals een Biod en Otten.
Mijn ouders hadden vroeger een Fruehauf, bleef dik onder de 750 kg en met de eenvoudige Fiat punto van 1.1 liter met gemak te trekken.
Tegenwoordig kom je uit op een Kip kompakt of een Rapido
Succes, Rudi
geen caravan, maar een klapkar.
Een redelijk simpele kar met eigen gewicht van rond de 300 kg en een max laadvermogen van rond de 550 kg.
Caravan minnend nederland leest de KCK, haal wat info bij de bieb.
Er zijn moderne caravans en oudjes, zoals een Biod en Otten.
Mijn ouders hadden vroeger een Fruehauf, bleef dik onder de 750 kg en met de eenvoudige Fiat punto van 1.1 liter met gemak te trekken.
Tegenwoordig kom je uit op een Kip kompakt of een Rapido
Succes, Rudi
-
Vouwwagen achter een GTL is geen enkel probleem...en een kleine caravan, zoals een Eriba Puck, ook niet. In het verleden waren er verschillende leden met een kleine caravan achter de R4, misschien hen even benaderen?
Een aantal jaren terug waren wij met de 4tjes in België geweest. Mijn moeder had al verschillende keren tegen me gezegd dat ik te hard reed met de R4 en vouwwagen, maar ja, je wilt toch wel een beetje doorrijden ...Op de terugweg reed ik op de snelweg, moeders achter me rijdend, opeens KLPD naast me, ze kijken naar me, naar de combinatie en maakten het gebaar dat ik zachter moest gaan rijden ....daar heb ik dan maar braaf aan voldaan!
Jullie begrijpen wel van wie ik dit al jaren moet horen ...
Een aantal jaren terug waren wij met de 4tjes in België geweest. Mijn moeder had al verschillende keren tegen me gezegd dat ik te hard reed met de R4 en vouwwagen, maar ja, je wilt toch wel een beetje doorrijden ...Op de terugweg reed ik op de snelweg, moeders achter me rijdend, opeens KLPD naast me, ze kijken naar me, naar de combinatie en maakten het gebaar dat ik zachter moest gaan rijden ....daar heb ik dan maar braaf aan voldaan!
Jullie begrijpen wel van wie ik dit al jaren moet horen ...

Logica, en je R4, brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal ....
- Hanz
- Contacteer:
een wat grotere caravan en een kleine motor zou ook geen probleem moeten zijn: