181... dus niets vergeleken bij die van 356 van een paar dagen terug!jeffr4 schreef:Kijken waar deze op uit komt.....nog 2 dagies
Gezien op Marktplaats, eBay e.d.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Hanz
- Contacteer:
Re: Gezien op Marktplaats, eBay e.d.
Laatst gewijzigd door Hanz op wo feb 20, 2013 10:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hanz
- Contacteer:
de vraagprijs van 7500 is niet gehaald.... er zijn blijkbaar toch genoeg verstandige mensen.... maar dat weerhoudt de eigenaar (die niet wenst in te gaan op vragen over het typeplaatje) er niet van het ding opnieuw in de aanbieding te doen voor 7777. Ben benieuwd wat de prijs wordt als hij weer niet verkocht wordt...jeffr4 schreef:Renault Plain Air mit Alpinemotor........plain?....... whasda? duits voor ...plein...
Renault-Plain-Air-mit-Alpinemotor
Dat is dezelfde, die ik ervoor ook al gepost had, vanwege de 356 euries en dan nog min 25 erbij voor de verzending!Hanz schreef:181... dus niets vergeleken bij die van 356 van een paar dagen terug!
What about this one :

link : http://angebote.autoscout24.de/Renault- ... k-DP-share
-
Een tik fout?Ik zou er nog geen 1.800,44 en zelfs geen 180,44 voor geven. Veel te modern 

Laatst gewijzigd door jandoe1000 op do feb 21, 2013 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een Plein Air:
klik
klik
- Hanz
- Contacteer:
Hoewel ook deze onherstelbaar gerestaureerd lijkt (wat doen ze in Duitsland toch met die accubakken? En waarom zitten er drie gaten om het Sinpar plaatje heen?), is het wel een echte: nummer 470plakjes schreef:Nog een Plein Air:
klik
De Plein air die klopt van geen kant als je goed kijkt zitten er nieuw model binnenschermen in ? laatste type schutbord De voorruit omlijsting is wel overgezet waarschijnlijk
Ruitensproeier tankje van nieuw model , laatste model kachel en over de knipperlichtjes niet spreken
Grill embleem is van na 1971
Ruitenwissers staan op andere kant als bouwjaar auto
Waarschijnlijk was de auto origineel alleen te ver aangedaan door roest en verschillende delen vernieuwd
Ruitensproeier tankje van nieuw model , laatste model kachel en over de knipperlichtjes niet spreken
Grill embleem is van na 1971
Ruitenwissers staan op andere kant als bouwjaar auto
Waarschijnlijk was de auto origineel alleen te ver aangedaan door roest en verschillende delen vernieuwd
- Hanz
- Contacteer:
vanaf modeljaar 1974 dan toch4f4ts schreef:Grill embleem is van na 1971
En een Parisienne, Misschien iets voor Bram van Oeffelt???
- dirkoosterhoff
Volgens mij was Bram klaar met het restaureren.plakjes schreef:En een Parisienne, Misschien iets voor Bram van Oeffelt???
En hier kom je wel flink mee aan het werk en hoe herstel je dat ruitpatroon?
Maar voor de liefhebber wel een uitdaging.
Dat ruitpatroon herstellen daar heeft bram ervaring mee:viewtopic.php?f=2&t=11188&hilit=parisienne
En ik kan me inderdaad voorstellen dat na al die restauraties hij nu met restauratie pensioen gaat
En ik kan me inderdaad voorstellen dat na al die restauraties hij nu met restauratie pensioen gaat

Ik denk dat het ruitpatroon het minste probelemen geeft voor Mr. Bram Parisiennedirkoosterhoff schreef: Volgens mij was Bram klaar met het restaureren en hoe herstel je dat ruitpatroon?

en de master himself met de andere uitvoering...(toch geen Jean-Do denk/hoop ikzelf