De Touring Secours in België:
Opvallend: een viertje dat een half jaar in de Loire heeft gelegen. De deuren deden het nog, het chroom was onaangetast en de stoelen, hoewel zeiknat, hadden niet geleden. 'C'est un test inhabituel' constateert de eigenaar met gevoel voor understatement..
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zo te zien gaat het over spaanse viertjes tussen 1964 en 1966, maar waarom zijn die dingen in tweeën gezaagd? Furgonetas maakten ze gewoon in Valladolid (denk dat deze foto van de haven van Santander is), daarvoor hoefden ze niet op transport..
dirkoosterhoff schreef:Kan het zijn dat ze er pick ups van maken? Of maakten ze die toen nog niet?
Dat zou de strook plaatwerk achter de cabine kunnen verklaren.
Volgens mij maakten ze toen ook wel veel op bestelling, dus zal vast wel kunnen.
En voordat iets in de winkel ligt, is het al wel gemaakt. Ik weet niet tot op welke hoogt dat is maar mijn GTL heeft ook pas na 1,5 jaar na fabricage een kenteken in Nederland gekregen.
Vandaag op de sloop in Helmond nog een GTL gespot. Helemaal gedeukt en met spuitbussen bewerkt in hippy stijl. Ik zal er wel een foto van posten als ik er weer kom.