@Roel,
Oostenrijk is sowieso een mooi land om je 4 erbij op de foto te zetten.
Was je op doorreis, in Kärnten of andere regio?
Dit soort auto's is vrijwel uitgestorven in het land aldaar, in juli zijn er nog wel Käfer treffen en 2CV treffen thv de Faakersee.
@stemtopic augustus,
avankan had werkelijk een hele mooie foto, doch vond ik persoonlijk dat hier niet de nadruk op zijn auto lag maar op de molen.
Ik heb na een korte impressie gestemd op de foto van Rudolf2, de Daf en de Renault 4 en de rode link van de kraanbehuizing gaven voor mij de doorslag.
De bloemen met op de achtergrond een R4 en de foto met de 3 Franse plaatsen (net iets te klein),
waren ook de moeite waard. Hier moet je als fotograaf net iets meer tijd voor nemen, al is dat haast onmogelijk bij Remkault.
Ach, het moet je gegund worden. Ik wil liefst zo onpartijdig mogelijk te werk gaan.
die foto van Roel is prachtig en ik heb er op gestemd. De foto's ie van jou en Rudolf2... als jullie die nou nog eens insturen... ik zou niet weten welke ik zou moeten kiezen. Oude renault voor oude kerk of oude renault naast ( nee, niet voor) oude Lokomotief... heel bijzonder, volgens mijn bescheiden mening
Hee, op Schoapke's foto is mijn Battleship Renaultica te zien, leuk! En "Roosje, en 4Plezier, Roeltje... Wanneer was dat? is op een schoolplein meen ik me te herinneren.... 4-4-4-4-4?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"