Radio doet het! Nu nog 2 speakers monteren in de driehoekjes voor ipv die ene speaker in de console

. Wil nog even een mooie antenne monteren, want die er nu op zit is toch wel wat een snood ding.
Ik ben van plan ergens in de dagen na de 20e te vertrekken naar Zwitserland, waar mijn ouders dan op vakantie zijn en een chaletje hebben gehuurd, ik kan daar dan een paar nachten gratis overnachten en dan later doorrijden naar Frankrijk etc. Maar voor die tijd moet ik nog een paar dingen aanpakken zoals:
Matten moeten er nogsteeds in (origineel rubberen liggen nog in Friesland, daar kom ik woensdag weer), iemand goede tips voor wat ik daar overheen zou kunnen leggen? Ik wou eigenlijk liefst vloerbedekking op maat uitsnijden maar dat wordt weer zo snel smerig en is rafelig op de randen. Standaard automatten bij de Action vandaan zijn wel goedkoop maar passen vast niet mooi.
Lopers moet ik nog even wegschuren, lekke aandrijfhoes vervangen (lek gegaan bij het stellen van de torsiestaven, die nu eigenlijk wat te slap staan; de auto staat nogal voorover).
Achterruitverwarming werkend maken; ik denk dat de aarde niet goed is. Ben van plan een aardedraadje van de achterklep naar de carrosserie te trekken, maar eerst meten met de multimeter.
Achterrem links strakker stellen.
Ruitenwissersproeier repareren (splitsingetje is stuk).
Er zit nu overigens ook een Ducellier die ik van Pepijn heb gekocht en ik moet zeggen, in combinatie met een werkende vacuumvervroeger gaat die auto nu als de brandweer!
Er zijn vast meer dingen maar dit is zo wat ik kan bedenken.
Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).