het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
In de kringloop op een kaart uit het kaartenrek. Een oude ansichtkaart van de Drie Gasthuizen Groep met de polikliniek van het Elisabethsgasthuis in Arnhem met helemaal rechts een groene 4. Geen idee hoe oud de ansichtkaart of foto is, de nieuwste auto die ik kan ontdekken is het Mercedes-Benz TN busje (bwj. v.a. 1977)
Maar niet het plaatje hierin gekopieerd wegens rechten op de foto.
In het onderstaande topic http://img6.imagebanana.com/img/4wju671k/D03203_web.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
op Bild 7. toch een licht aangesneden R4 in beeld vastgehouden.