trouwauto gezocht!!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
trouwauto gezocht!!!
Hoi renault 4 rijders,
Al jaren droom ik van een Renault 4 maar kan het echt niet betalen...
Nu ben ik net ten huwelijk gevraagd en wil dus heeeeel graag met een Renault 4 naar het stadhuis gereden worden. (die heb ik zelf dus niet en ken ook niemand.)
Is er iemand in Nijmegen die deze mooie taak op zich wil nemen.
Ik ga er vanuit dat je zelf je auto rijdt of anders in overleg.
Datum is nog niet helemaal bekend, waarschijnlijk vroeg in september 2012.
mvg
Maaike Wels
Al jaren droom ik van een Renault 4 maar kan het echt niet betalen...
Nu ben ik net ten huwelijk gevraagd en wil dus heeeeel graag met een Renault 4 naar het stadhuis gereden worden. (die heb ik zelf dus niet en ken ook niemand.)
Is er iemand in Nijmegen die deze mooie taak op zich wil nemen.
Ik ga er vanuit dat je zelf je auto rijdt of anders in overleg.
Datum is nog niet helemaal bekend, waarschijnlijk vroeg in september 2012.
mvg
Maaike Wels
-
Re: trouwauto gezocht!!!
het is op vrijdag 7 september in de ochtend.
Hebben jullie een voorkeur voor een bepaalde kleur? Wij wonen in Nijmegen en hebben een mooie opgeknapte rode Renault 4 (deze: http://renault4.weebly.com/4-gtl-brenda--twan.html" onclick="window.open(this.href);return false; onderaan staan foto's van na de restauratie).
Kan alleen niks beloven want heb zelf geen rijbewijs dus dan zou mijn vriend het moeten zien zitten om die vrijdag te chaufeuren. Ik zal het hem vragen!
Kan alleen niks beloven want heb zelf geen rijbewijs dus dan zou mijn vriend het moeten zien zitten om die vrijdag te chaufeuren. Ik zal het hem vragen!
laat even weten wat je zoekt, kleur etc, dan is er vast wel iemand! wil je een baluwe? laat het maare even weten, ik heb afgelopen vrijdag nog een trouwerijtje gedaan, helemaal leuk!
in dit linkje kun jeonderaan mijn r4 vinden, met bruidspaar ervoor van afgelopen week!
viewtopic.php?f=8&t=13847" onclick="window.open(this.href);return false;
in dit linkje kun jeonderaan mijn r4 vinden, met bruidspaar ervoor van afgelopen week!
viewtopic.php?f=8&t=13847" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
- Rutger-peer
Ik heb ook een opgeknapt exemplaar staan, mag ik eindelijk zeggen:

Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).
-
echt geweldig dat er al reacties zijn.
de kleur is mij om het even. ik ben echt al helemaal blij dat er überhaupt mensen zijn die beschikbaar willen zijn.
ik ben heel blij
de kleur is mij om het even. ik ben echt al helemaal blij dat er überhaupt mensen zijn die beschikbaar willen zijn.
ik ben heel blij

Onze auto is in principe beschikbaar, mijn vriend wil wel chauffeuren. Is wel een beetje afhankelijk van het tijdstip want hij moet wel gewoon werken die dag dus als het aan het begin van de ochtend is zou het prima zijn voor hem want dan kan hij daarna gaan werken. Anders wordt het wat lastiger.Brenda_L schreef:Hebben jullie een voorkeur voor een bepaalde kleur? Wij wonen in Nijmegen en hebben een mooie opgeknapte rode Renault 4 (deze: http://renault4.weebly.com/4-gtl-brenda--twan.html" onclick="window.open(this.href);return false; onderaan staan foto's van na de restauratie).
-
we trouwen om 1045
dus even daarvoor van ons huis vertrekken.
en dan na drie kwartier weer terug.....
dus even daarvoor van ons huis vertrekken.
en dan na drie kwartier weer terug.....