Ledenpas
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Ledenpas
Vind het wel een mooie ledenpas. De vorige vond ik een beetje saai.
--
Groeten van Toon en Mijke
Verkeersgele 4GTL 78-NK-VK
Groeten van Toon en Mijke
Verkeersgele 4GTL 78-NK-VK
Inderdaad, stikkervelletje en ledenpas ook binnen! ziet er goed uit!
En, Jeffrey, wielen? duitsland? 16inch?
gr.Jan.
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
ik vind vooral die hele kleine stickertjes leuk
als je alleen een hamer hebt, lijkt alles op een spijker
Yep, ligt denk ik al meer dan een week achterin de voiture van mijn (v)echtgenote, die zich beklaagtdeutz schreef:Inderdaad, stikkervelletje en ledenpas ook binnen! ziet er goed uit!
gr.Jan.
dat de boodschappentassen daar niet makkelijk geplaatst kan worden ( klein kofferbak, bmw z3 )
Afspraak? komende autotron? ofzo? Zit zelf een beetje in de kreukelzone,kan (mag) niet zelf rijden.
Als het goed is komt het stickervelletje met de post, ook als je al een ledenpas hebt gehad. De bezorging kan per regio verschillen maar mocht je na pasen nog niets binnen hebben stuur dan een mailtje naar de ledenadministratie.
groeten namens het bestuur
Maike
groeten namens het bestuur
Maike
Ben afgelopen week in Duitsland geweest en in Eindhoven en in Zaltbommel, waarom weet ik zulks niet.jeffr4 schreef:Yep, ligt denk ik al meer dan een week achterin de voiture van mijn (v)echtgenote, die zich beklaagtdeutz schreef:Inderdaad, stikkervelletje en ledenpas ook binnen! ziet er goed uit!
gr.Jan.
dat de boodschappentassen daar niet makkelijk geplaatst kan worden ( klein kofferbak, bmw z3 )
Afspraak? komende autotron? ofzo? Zit zelf een beetje in de kreukelzone,kan (mag) niet zelf rijden.
Volgende keer laat ik het wel weten op het forum,
hier nog niets van dit alles, geen pasje, geen stickers.....
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
Hier ook niet; Brabant is de andere kant van de wereld voor sommige Hollanders... duurt effe 

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
misschien kunnen ze hem met de volgende rit door brabant komen brengen 

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Afgelopen week gewoon op de mat, melkwit envelopje met ledenpas en stickers.
- dirkoosterhoff
Dat zeggen ze van Twente ook maar ik had mijn pas toch heel snel ( maar ja dan weer geen stickervel ).R4F6GTX Automaat schreef:Hier ook niet; Brabant is de andere kant van de wereld voor sommige Hollanders... duurt effe
Maar hier dan weer niet, ik heb nog niets van dat alles... (Losser ligt wel héél oostelijk!dirkoosterhoff schreef:Dat zeggen ze van Twente ook maar ik had mijn pas toch heel snel ( maar ja dan weer geen stickervel ).R4F6GTX Automaat schreef:Hier ook niet; Brabant is de andere kant van de wereld voor sommige Hollanders... duurt effe

My Little Tanky + Comme ci, Comme ça