Heeft Rodeo 5 Teilhol typegoedkeuring in Nederland?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Heeft Rodeo 5 Teilhol typegoedkeuring in Nederland?
Geachte Renault 4 liefhebbers
Ik overweeg een Renault Rodeo 5 Teilhol aan te schaffen. Deze zou ik dan gaan kopen in Zuid-Frankrijk.
- Weet iemand of de Rodeo 5 Teilhol, typegoedkeuring heeft in Nederland?
Ik bedoel; zijn ze ook in Nederland verkocht, toegestaan op de weg, kan je dus een kenteken krijgen als je ze invoert vanuit het buitenland?
- Weet iemand of er ook “triangels” zijn, om Renault 4 e.d. achter een auto te vervoeren/trekken?
- Verder ben ik op zoek naar alle informatie die maar te maken heeft met de Renault Rodeo 5 Teilhol.
Hoor graag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Stef Delver
AKERSLOOT
Ik overweeg een Renault Rodeo 5 Teilhol aan te schaffen. Deze zou ik dan gaan kopen in Zuid-Frankrijk.
- Weet iemand of de Rodeo 5 Teilhol, typegoedkeuring heeft in Nederland?
Ik bedoel; zijn ze ook in Nederland verkocht, toegestaan op de weg, kan je dus een kenteken krijgen als je ze invoert vanuit het buitenland?
- Weet iemand of er ook “triangels” zijn, om Renault 4 e.d. achter een auto te vervoeren/trekken?
- Verder ben ik op zoek naar alle informatie die maar te maken heeft met de Renault Rodeo 5 Teilhol.
Hoor graag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Stef Delver
AKERSLOOT
Re: Heeft Rodeo 5 Teilhol typegoedkeuring in Nederland?
Over type goedkeuring weet ik niks, maar betreft de triangel - kan je eens kijken naar: http://www.trekstang.nl/
Zelf heb ik deze al wel gezien om fiat 500's..
Staan ook gegevens op hoe dat (volgens hun) zit in de verschillende EU landen of het mag of niet...
ervanuitgaande dat je deze achter de auto wil trekken naar nederland....
Success
Zelf heb ik deze al wel gezien om fiat 500's..
Staan ook gegevens op hoe dat (volgens hun) zit in de verschillende EU landen of het mag of niet...
ervanuitgaande dat je deze achter de auto wil trekken naar nederland....
Success
Arjan
-----------------------------
Megane 1.6 GT - nog geen vier
-----------------------------
Megane 1.6 GT - nog geen vier
- Hanz
- Contacteer:
gebruik even de zoekfunctie, trefwoord 'triangel'
-
Effe zoeken hier op het forum; hier heeft ook iemand zo'n trekstang (gemaakt?) voor de R4'er is een heel topic over geschreven.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
@ Hanz: je was me net voor.... 

Was ikke!!
gr.Jan.

gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
-
wabedoelu?deutz schreef:Was ikke!!![]()
gr.Jan.
@stef
Als je hem in een land van de EU haalt wordt hij zo ingeschreven
http://www.rdw.nl/nl/particulier/auto/i ... eUnie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
vr gr Fons
Als je hem in een land van de EU haalt wordt hij zo ingeschreven
http://www.rdw.nl/nl/particulier/auto/i ... eUnie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Mischien een antwoord op deze quote:R4F6GTX Automaat schreef:wabedoelu?deutz schreef:Was ikke!!![]()
gr.Jan.
maar dan wel op de verkeerde plaats.-Sniper- schreef:Gistere een witte gtl gespot met zwarte velgen in Zaltbommel
R4F6GTX Automaat schreef:Effe zoeken hier op het forum; hier heeft ook iemand zo'n trekstang ( gemaakt ? ) voor de R4.
Er is een heel topic over geschreven...
deutz schreef:Was ikke !!![]()
gr. Jan.

Wie het kleine niet eert, ...koopt geen pony, ...maar 'n peerd...
Bedankt allen voor de reacties! Super !!
Dat van de trekstang wist ik dat er iemand die maakt en verkoopt. Maar het mag natuurlijk het liefst niets kosten. Dus Jan, geeft u uw trekstang ook te leen?
Fons bedankt voor de RDW tip! Wilde zelf ook al gaan zoeken op de site van de RDW, maar zo'n goede link is geweldig.
Nu zou ik graag nog overladen willen worden met allerlei folder/informatie - materiaal over de Rodeo 5.
Anders plaats ik daar nog wel een aparte vraag voor.
Groeten, Stef
Dat van de trekstang wist ik dat er iemand die maakt en verkoopt. Maar het mag natuurlijk het liefst niets kosten. Dus Jan, geeft u uw trekstang ook te leen?
Fons bedankt voor de RDW tip! Wilde zelf ook al gaan zoeken op de site van de RDW, maar zo'n goede link is geweldig.
Nu zou ik graag nog overladen willen worden met allerlei folder/informatie - materiaal over de Rodeo 5.
Anders plaats ik daar nog wel een aparte vraag voor.
Groeten, Stef
@ teilhol
Heb nog microfiches van diverse jaargangen van de R5 rodeo gevonden (staan ongeveer 80 plaatjes op).
Gaat denk alleen over het Teilhol deel, De onderkant is gewoon R4.
Als je iemand weet die ze kan afdrukken/digitaliseren mag je er wel een lenen. Krijg dan zelf ook graag een copie
vr gr Fons
Heb nog microfiches van diverse jaargangen van de R5 rodeo gevonden (staan ongeveer 80 plaatjes op).
Gaat denk alleen over het Teilhol deel, De onderkant is gewoon R4.
Als je iemand weet die ze kan afdrukken/digitaliseren mag je er wel een lenen. Krijg dan zelf ook graag een copie

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
In Frankrijk is de triangel helaas niet togestaan!! Dus uitlenen doe ik niet, om de eenvoudige reden
dat-ie dan ook niet in beslag genomen kan worden!!
Je mag hem wel een keer komen bekijken om hem te kopieeren.
Gr.Jan.
dat-ie dan ook niet in beslag genomen kan worden!!
Je mag hem wel een keer komen bekijken om hem te kopieeren.
Gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
Fons:
Bedankt voor je aanbod, maar ik weet niet waar ik die fiches zou moeten om laten zetten.
Zal ’s bij een vriend informeren. Die heeft er wellicht een betere kijk dan ik op.
Jan:
Bedankt voor het aanbod om je triangel eens op te komen meten. Als het zo uitkomt, neem ik weer contact met je op.
Groeten, Stef
Bedankt voor je aanbod, maar ik weet niet waar ik die fiches zou moeten om laten zetten.
Zal ’s bij een vriend informeren. Die heeft er wellicht een betere kijk dan ik op.
Jan:
Bedankt voor het aanbod om je triangel eens op te komen meten. Als het zo uitkomt, neem ik weer contact met je op.
Groeten, Stef
-
Hallo
Ik zie net je vraag in het forum. Ik heb drie jaar geleden de Teilhol Rodeo 5 van mijn vader vanuit Frankrijk geïmporteerd. Dat leverde geen enkel probleem bij de RDW in Arnhem. Toen ook maar meteen lid geworden van de R4 club. Dus als je (nog steeds) informatie nodig hebt kun je gerust privé contact opnemen.
groeten,
wim claassen
Ik zie net je vraag in het forum. Ik heb drie jaar geleden de Teilhol Rodeo 5 van mijn vader vanuit Frankrijk geïmporteerd. Dat leverde geen enkel probleem bij de RDW in Arnhem. Toen ook maar meteen lid geworden van de R4 club. Dus als je (nog steeds) informatie nodig hebt kun je gerust privé contact opnemen.
groeten,
wim claassen