actieve R4 in NL en F

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Evert

actieve R4 in NL en F

Bericht: # 133825Bericht Evert »

Hallo allemaal,

Mijn vrouw is freelance journaliste en tekstschrijver en legt de laatste hand aan een verhaal van onze belevenissen met onze R4 Savane tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen zomer. De auto is voorheen van nonnen geweest en wij hebben alle eigenaren kunnen ontmoeten!

Wij proberen te achterhalen hoeveel R4's nog rondrijden in NL en Frankrijk? Is iemand die deze gegevens heeft of weet waar wij kunnen informeren?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,
Evert
Hanz
Contacteer:

Re: actieve R4 in NL en F

Bericht: # 133826Bericht Hanz »

in Nederland een stuk of 1000 volgens de RDW
Folkert-Jan

Bericht: # 133830Bericht Folkert-Jan »

Even google-en en je hebt t!
Wel van 2010, mijnes is erbij gekomen dus dan wordt t 960 :D

Komt t stuk ergens te lezen in een magazine/krant of word t een heel boekwerk?

Groet
FJ
Rudolf2

Bericht: # 133844Bericht Rudolf2 »

De RDW telt de bestellers niet mee; Ruud Wind noemt op zijn site +- 1200 exemplaren, wat aardig in de buurt zit van mijn persoonlijke schatting...

Rudolf
Evert

Bericht: # 133846Bericht Evert »

Dank voor jullie reacties! (nw)
Het artikel wordt als het goed is medio april gepubliceerd. Tegen die tijd zullen we er melding van maken en kunnen we er iets over vertellen in de vrijbuiter.

met vriendelijke groeten,
Evert
quatsch
Contacteer:

Bericht: # 133876Bericht quatsch »

Ik denk dat er in frankrijk nog teveel rondrijden om erachter te komen hoeveel er precies rondrijden ... ik denk echt duizenden... en dan tel je niet eens alle R4's die op het platteland rondrijden zonder kenteken en zonder verzekering ...
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 133879Bericht Hanz »

hier een oud topic over wereldwijde schattingen en hier een link naar het topic over de (oude) BOVAG schatting, de meest recente BOVAG schatting staat hier maar daarin wordt de 4 niet meer apart onderscheiden (wel de Renault Wind -54 stuks- maar of dat de voorraad van Ruud is weet ik niet. De 4 valt onder de 14715 'overig'. Gek genoeg zijn er nog 6 typen met minder exemplaren dan de 4 die wel apart staan vermeld. Wie weet waarom?). In 2010 waren het er nog 956
Rudolf2 schreef:De RDW telt de bestellers niet mee; Ruud Wind noemt op zijn site +- 1200 exemplaren, wat aardig in de buurt zit van mijn persoonlijke schatting...
Vreemd dat dat zo zou zijn; de Express wordt wel apart weergegeven onder de personenauto's. Wie trouwens weet waarop andere dan de BOVAG-schattingen zijn gebaseerd behalve 'gut feeling' mag het zeggen..
Plaats reactie