actieve R4 in NL en F
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
actieve R4 in NL en F
Hallo allemaal,
Mijn vrouw is freelance journaliste en tekstschrijver en legt de laatste hand aan een verhaal van onze belevenissen met onze R4 Savane tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen zomer. De auto is voorheen van nonnen geweest en wij hebben alle eigenaren kunnen ontmoeten!
Wij proberen te achterhalen hoeveel R4's nog rondrijden in NL en Frankrijk? Is iemand die deze gegevens heeft of weet waar wij kunnen informeren?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Evert
Mijn vrouw is freelance journaliste en tekstschrijver en legt de laatste hand aan een verhaal van onze belevenissen met onze R4 Savane tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen zomer. De auto is voorheen van nonnen geweest en wij hebben alle eigenaren kunnen ontmoeten!
Wij proberen te achterhalen hoeveel R4's nog rondrijden in NL en Frankrijk? Is iemand die deze gegevens heeft of weet waar wij kunnen informeren?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Evert
- Hanz
- Contacteer:
Re: actieve R4 in NL en F
in Nederland een stuk of 1000 volgens de RDW
-
Even google-en en je hebt t!
Wel van 2010, mijnes is erbij gekomen dus dan wordt t 960
Komt t stuk ergens te lezen in een magazine/krant of word t een heel boekwerk?
Groet
FJ
Wel van 2010, mijnes is erbij gekomen dus dan wordt t 960

Komt t stuk ergens te lezen in een magazine/krant of word t een heel boekwerk?
Groet
FJ
De RDW telt de bestellers niet mee; Ruud Wind noemt op zijn site +- 1200 exemplaren, wat aardig in de buurt zit van mijn persoonlijke schatting...
Rudolf
Rudolf
Dank voor jullie reacties!
Het artikel wordt als het goed is medio april gepubliceerd. Tegen die tijd zullen we er melding van maken en kunnen we er iets over vertellen in de vrijbuiter.
met vriendelijke groeten,
Evert

Het artikel wordt als het goed is medio april gepubliceerd. Tegen die tijd zullen we er melding van maken en kunnen we er iets over vertellen in de vrijbuiter.
met vriendelijke groeten,
Evert
Ik denk dat er in frankrijk nog teveel rondrijden om erachter te komen hoeveel er precies rondrijden ... ik denk echt duizenden... en dan tel je niet eens alle R4's die op het platteland rondrijden zonder kenteken en zonder verzekering ...
- Hanz
- Contacteer:
hier een oud topic over wereldwijde schattingen en hier een link naar het topic over de (oude) BOVAG schatting, de meest recente BOVAG schatting staat hier maar daarin wordt de 4 niet meer apart onderscheiden (wel de Renault Wind -54 stuks- maar of dat de voorraad van Ruud is weet ik niet. De 4 valt onder de 14715 'overig'. Gek genoeg zijn er nog 6 typen met minder exemplaren dan de 4 die wel apart staan vermeld. Wie weet waarom?). In 2010 waren het er nog 956
Vreemd dat dat zo zou zijn; de Express wordt wel apart weergegeven onder de personenauto's. Wie trouwens weet waarop andere dan de BOVAG-schattingen zijn gebaseerd behalve 'gut feeling' mag het zeggen..Rudolf2 schreef:De RDW telt de bestellers niet mee; Ruud Wind noemt op zijn site +- 1200 exemplaren, wat aardig in de buurt zit van mijn persoonlijke schatting...