"Tour de Riems" Weekend in de Franse ardennen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
"Tour de Riems" Weekend in de Franse ardennen
Hoi R4 liefhebbers.
Is er bij jullie belangstelling voor een lang weekend met club genoten in de Franse Ardennen. We vertrekken donderdagmorgen en keren terug zondagavond, Bij het vertrek rijden via kleine wegen richting de franse ardennen. De eerste dag hebben we een leuke toertocht lang veel bezienswaardigheden tijd speelt geen rol. De tweede dag kun je vrij af nemen samen met je partner gaan winkelen of onderdelen gaan zoeken. Maar je kunt ook nog naar een paar andere bezienswaardigheden bezoeken wij zorgen voor wat info. Zaterdagavond samen gezellig eten, zondag ontbijten we gezamenlijk en vertrekken richting NL.
Mocht er voldoende belangstelling zijn ga ik verder met het uitwerken dit weekend zal dan plaats vinden met hemelvaart 2013.
Verblijf regelen wij er is de mogelijkheid tot camperen of in een hotelletje te slapen.
Kosten nu nog niet duidelijk maar we maken het niet te gek. Graag eerste een beeld of er interesse voor is".
Laat ons weten of je belangstelling hebt via PB.
Is er bij jullie belangstelling voor een lang weekend met club genoten in de Franse Ardennen. We vertrekken donderdagmorgen en keren terug zondagavond, Bij het vertrek rijden via kleine wegen richting de franse ardennen. De eerste dag hebben we een leuke toertocht lang veel bezienswaardigheden tijd speelt geen rol. De tweede dag kun je vrij af nemen samen met je partner gaan winkelen of onderdelen gaan zoeken. Maar je kunt ook nog naar een paar andere bezienswaardigheden bezoeken wij zorgen voor wat info. Zaterdagavond samen gezellig eten, zondag ontbijten we gezamenlijk en vertrekken richting NL.
Mocht er voldoende belangstelling zijn ga ik verder met het uitwerken dit weekend zal dan plaats vinden met hemelvaart 2013.
Verblijf regelen wij er is de mogelijkheid tot camperen of in een hotelletje te slapen.
Kosten nu nog niet duidelijk maar we maken het niet te gek. Graag eerste een beeld of er interesse voor is".
Laat ons weten of je belangstelling hebt via PB.
-
Re: "Tour de Riems" Weekend in de Franse ardennen
bedoel je echt 2013? over 1 1/2 jaar?

Bedoel je niet toevallig Reims en waarom de Belse ardennen?
-
Rudi schreef:.......... en waarom de Belse ardennen?
4f4 schreef:.......in de Franse Ardennen.....

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Het ligt ook zo dicht tegen elkaar aan, inderdaad de Franse... zucht...
Ik denk dat er weinig animo voor zal zijn.
De R4 club heeft ook een evenementencommissie, veel leden leven hier erg naar toe, waarom dan zelf iets gaan uitwerken.
Ik heb dat in het verleden ook eens gedaan, en nooit meer.
Maar ligt 2013 niet te ver weg?
Ik denk dat er weinig animo voor zal zijn.
De R4 club heeft ook een evenementencommissie, veel leden leven hier erg naar toe, waarom dan zelf iets gaan uitwerken.
Ik heb dat in het verleden ook eens gedaan, en nooit meer.
Maar ligt 2013 niet te ver weg?
Ik vraag is er interesse zo ja ga ik verder met het uitwerken en waarom pas in 2013 het moet ingeplant worden in de evenementenkalender van de R-club en deze commissie is erg blij als mensen iets willen doen voor en vanuit de club.
Animo slecht jullie hebben gelijk daarin
Animo slecht jullie hebben gelijk daarin

-
neem contact op met de EC evenementen[at]r4club.nl als je ideeën hebt en wat wil organiseren . Verzekeringstechnisch is het voor de R4 Club niet mogelijk een buitenlands evenement te organiseren. Back to Basic, zoals al 2 keer door een lid georganiseerd en niet in clubverband, kan wel. Afstemmen met de activiteitenagenda van de club lijkt me heel erg nuttig.
En- enthousiaste mensen zijn meer dan welkom
vr gr Ilona
En- enthousiaste mensen zijn meer dan welkom

vr gr Ilona